Text devastator: „Brandul Halep e unul în paragină! Un agramat face praf imaginea Simonei“

Text devastator: „Brandul Halep e unul în paragină! Un agramat face praf imaginea Simonei“

Foto Getty Images

Derapajul groaznic al lui Cosmin Hodor, manager de comunicare al Simonei Halep, continuă să stârnească reacţii dure în ţară, dar mai ales în rândul românilor plecaţi în străinătate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cosmin Hodor nu s-a remarcat cu nimic bun ca manager de comunicare al Simonei Halep, însă a „reuşit“, printr-o postare lipsită de logică şi de bun simţi de pe Instagram, să stârnească o „furtună“ prin care să „eclipseze“ Turneul Campioanelor, cel mai important eveniment al finalului de an în tenisul feminin!
 
Decoamdată, singura reacţie a Simonei Halep la această postare a fost un „Like“. Iar asta în timp ce reacţiile negative curg, cei mai revoltaţi fiind chiar românii stabiliţi în străinătate. Pentru mulţi dintre ei, gestul Simonei de a aproba aberaţiile scrise de Hodor a fost surpriza cu adevărat neplăcută.
 
Într-un text devastator publicat pe prosport.ro, jurnalistul Matei Udrea a oferit o analiză completă a postării lui Hodor, iar concluzia sa din titlu spune totul: „Conjuraţia neisprăviţilor. Cum a ajuns managerul de comunicare agramat al Simonei Halep să facă praf imaginea campioanei. Mândria unui meci fabulos între românce a fost transformată în lozinci patriotarde şi aluzii veninoase la Diaspora“.
 
„Adevărul“ redă în rândurile de mai jos cele mai importante pasaje din textul publicat de Matei Udrea, cu precizarea că varianta integrală poate fi citită aici.
 
Ce a scris Matei Udrea?
 
*Ce-a înţeles, deci, domnul Hodor, pupila lui Ţiriac şi nepotul lui Hărădău, azi cocoţat pe imaginea publică a Simonei Halep? A înţeles că meciul de la Shenzhen a fost despre supremaţia celor de acasă asupra vânduţilor care au trădat, fugind după arginţii străinilor.
 
*Sper şi vreau să cred că mesajul lui Hodor nu ilustrează modul în care gândeşte Simona Halep. Dacă ar fi aşa, dacă Simona ar gândi în acest fel, atunci ar fi oribil.
 
*Independent de asta, ceea ce a scris apropiatul tenismenei este, de fapt, un cataclism de imagine pentru campioana din România. Un model “aşa nu” de predat la şcoală, o prostie fără margini, o bazaconie pe care nici la beţie n-ar trebui s-o scoată un adevărat manager de comunicare.
 
*Textul. Descoperim că “managerul de comunicare” al Simonei Halep este într-un conflict grav şi ireconciliabil cu limba română. Cu o frecvenţă de 7 (şapte) greşeli gramaticale la 9 (nouă) rânduri de text, un astfel de individ n-ar trebui, într-o lume normală, să treacă nici clasa a V-a. Dar, iată, România – după cum se căzneşte să scrie chiar el – este generoasă. Aici şi numai aici e posibil ca destinul să te deturneze brutal de la menirea de zelos paznic de bloc sau priceput vulcanizator şi să te împingă manager de comunicare al liderului mondial.
 
*Efectele. Pe Simona, tocmai “trădătorii” lui Hodor, ăia nărăviţi la bunăstarea Occidentului, au purtat-o pe braţe, cu entuziasm şi generozitate, indiferent unde a jucat. La Roland Garros şi Wimbledon, la US Open şi Australian Open, la Indian Wells şi Toronto, la Roma şi Madrid, mii de români, în majoritate zdrobitoare stabiliţi acolo, au încurajat-o din suflet, dezinteresat, i-au fluturat steagurile tricolore, i-au scandat numele, au făcut-o să simtă că nu este singură în momentele grele.
Mesajul lui Hodor îi va lovi puternic, foarte probabil, pe toţi cei la care va ajunge. Este o lovitură de imagine devastatoare pe care propriul său om de comunicare i-o aplică în plin Simonei.
 
*Brandul Simona Halep e azi unul în paragină. Site-ul oficial, conturile de pe reţelele de comunicare, stategia de promovare sunt făcute, administrate şi întreţinute sub orice critică.
 
 
CITEŞTE ŞI:
 
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: