Halep, batjocorită: Site-ul personal al Simonei arată groaznic! Românca e la ani-lumină de paginile rivalelor

Halep, batjocorită: Site-ul personal al Simonei arată groaznic! Românca e la ani-lumină de paginile rivalelor

În vremuri în care vedetele folosesc toate canalele de comunicare pentru a-şi apropia fanii, pentru a-şi promova imaginea, dar şi pentru a-şi spori veniturile, „Simo“ are o pagină de web complet neglijată de oamenii care se ocupă de ea.

Simona Halep e o jucătoare care produce rezultate formidabile din punct de vedere sportiv, însă, din păcate, imaginea şi potenţialul ei comercial n-au fost niciodată valorificate suficient.
 
Probabil şi acesta e un motiv pentru care, după ce a încheiat colaborarea cu Adidas, „Simo“ s-a chinuit o perioadă pentru a găsi un nou sponsor tehnic şi, doar după intervenţia lui Ion Ţiriac, a reuşit să bată palma cu Nike pentru un contract în valoare de 1,7 milioane de euro pe an. Chiar şi aşa însă, vorbim despre o sumă relativ mică, având în vedere ce rezultate a avut constănţeanca şi ce sume încasează alte sportive din circuit care sunt sponsorizate de Nike.  
 
Explicaţia e simplă: atunci când îşi aleg ţintele, firmele mari nu se uită doar la rezultatele înregistrate pe teren, ci urmăresc mai ales nume sonore, cu priză la public. Iar această cotă de popularitate creşte şi în funcţie de cât de bine ştii să-ţi „vinzi“ imaginea. De aceea, în zilele noastre, sportivii de performanţă au echipe întregi care se ocupă de canalele lor de comunicare. Vorbim despre Instagram, Twitter, Facebook şi pagina personală de web. Dacă în social media, „Simo“ stă relativ bine, făcând progrese remarcabile faţă de acum câţiva ani, în schimb, pagina ei de web e la pământ!
 
Această situaţie a fost semnalată în presa din România, în mod repetat, de când constănţeanca şi-a anunţat lansarea site-ului, în decembrie 2018. Degeaba însă! Pagina simonahalep.com e de „epocă de piatră“, ceea ce au remarcat acum şi colegii de la prosport.ro. În urma materialului publicat, duminică, de sursa citată, „Adevărul“ a luat la puricat site-ul lui Halep. Ceea ce n-a fost o muncă grea, având în vedere că simonahalep.com e depăşit de evenimente şi extrem de sărac în conţinut.
 
Au urcat ştirea cu Darren Cahill, duminică seară, în disperare de cauză!
 
Primul detaliu care se poate remarca e că ultimele ştiri de pe pagina Simonei Halep sunt de-a dreptul comice. Până duminică seară, ora 18.00, secţiunea de limba engleză „murise“ la 28 august! Ultimul text era cel despre victoria româncei în turul I de la US Open. Iar la rubrica ştirilor de limba română, timpul se oprise la data de 20 martie, când a fost anunţată numirea antrenorului Daniel Dobre!
 
Abia la câteva ore după ce prosport.ro a notat aici că site-ul lui Halep e depăşlt de evenimente şi nici măcar nu conţine informaţia revenirii lui Darren Cahill, administratorii site-ului s-au trezit din somnul lor adânc şi, într-un târziu, au urcat această ştire pe site! Doar că graba strică treaba. Astfel, ştirea e publicată în engleză, atât în secţiunea internaţională a site-ului, cât şi în cea de limba română!
 
Per total, simonahalep.com are un total de 11 ştiri de limba engleză şi 11 ştiri de limba română în acest an! Ce-i drept, a 11-a ştire, cea cu revenirea lui Darren Cahill, a fost urcată în disperare de cauză, pentru a mai salva aparenţele, la trei zile după ce informaţia a apărut în presă!
6.040
de ştiri au fost publicate de adevarul.ro despre Simona Halep, începând din 2010. Adică, o medie de 671 de ştiri pe an.
 
Calendarul Simonei, o ruşine
 
Atunci când accesezi simonahalep.com, pe home page apare calendarul Simonei care anunţă următoarele turnee la care va participa fostul lider mondial. Ce vedem aici? „US Open (26.08 – 07.09) şi Zhengzhou Open (09.09 – 15.09)“. Prima competiţie s-a încheiat de mult şi, oricum, finala feminină s-a jucat la 8 septembrie, nu la 7, aşa cum scrie pe pagina Simonei. Apoi, turneul de la Zhengzhou n-a mai existat pentru Halep, care s-a retras din cauza unei accidentări. 
 
Faptul că administratorii site-ului n-au fost în stare să actualizeze tocmai calendarul competiţional al lui Halep – o treabă de câteva secunde! – e o altă bilă neagră. Mai ales că, în momentul în care şi-a anunţat lansarea site-ului, „Simo“ a vorbit chiar despre această rubrică a paginii ei. „Bună tuturor. Sunt fericită să vă anunţ că de astăzi noul meu site este funcţional. Mergeţi pe www.simonahalep.com să fiţi la curent cu turneele la care voi juca şi toate noutăţile.  Sper să vă placă. Aştept păreri. Ne vedem curând!“, a spus Simona în clipul de lansare al site-ului.
Ştirile din acest an din secţiunea de limba engleză a site-ului
 
*15 septembrie - Revenirea lui Darren Cahill
 
*28 august: Victoria din turul I de la US Open
 
*14 iulie: Reacţia Simonei după trofeul câştigat la Wimbledon
 
*31 mai: Victoria cu Linette din turul II de la French Open
 
*31 mai: Simona, wild-card primit pentru Eastbourne
 
*11 mai: Revenirea pe locul 2 mondial după finala de la Madrid
 
*14 aprilie: Acţiune publicitară la care a participat Simona
 
*25 martie: Victoria cu Hercog în turul III de la Miami
 
*20 martie: Numirea lui Daniel Dobre în funcţia de antrenor
 
*13 martie: Înfrângerea cu Vondrousova la Indian Wells
 
*19 februarie: Victoria cu Bouchard la Dubai
 
Ştirile din acest an din secţiunea de limba română a site-ului
 
*15 septembrie - Revenirea lui Darren Cahill
 
*20 martie: Numirea lui Daniel Dobre în funcţia de antrenor
 
*11 februarie: Victoria Simonei cu Siniakova în Fed Cup
 
*5 februarie: Începutul colaborării cu Van Cleemput
 
*22 ianuarie: Înfrângerea Simonei cu Serena Williams la Australian Open
 
*22 ianuarie: Victoria cu Venus Williams la Australian Open
 
*22 ianuarie: Alt articol despre victoria cu Venus la Melbourne
 
*16 ianuarie: Halep, victorie cu Kanepi în turul I de la Australian Open
 
*15 ianuarie: Halep, premiată la Melbourne
 
*10 ianuarie: Halep, eliminată de Barty la Sydney
 
*7 ianuarie: Halep, pregătită pentru noul sezon
 
 
Cum stau alte jucătoare: Serena vinde haine, Pliskova, site exemplar
Nu toate jucătoarele din Top 10 WTA au site-uri oficiale, deşi toate sunt extrem de active pe social media. Serena Williams, Kiki Bertens, Karolina Pliskova, Naomi Osaka, Elina Svitolina şi Belinda Bencic au echipe pentru paginile lor de web. Serena reprezintă un caz special. Pe serenawilliams.com nu există informaţii sportive. În schimb, accesând acest site, fanii pot cumpăra hainele pe care le promovează americanca de 37 de ani. Cel mai bun site îl are Karolina Pliskova. Există o rubrică live, cu rezultatele meciurilor pe care le joacă cehoaica. Iar secţiunea de ştiri e alimentată în permanenţă. Mai mult, la rubrica de „Echipa mea“, găseşti informaţii despre oamenii din stafful Karolinei. 
 
FOTO: Profimedia
 
Managerul de comunicare e omul lui Ţiriac
Faptul că site-ul Simonei e la pământ nu e chiar surprinzător, având în vedere cine e managerul de comunicare al fostului lider mondial. Vorbim despre Cosmin Hodor (foto, sus) care a ajuns în această funcţie, fiindcă deţine o „calitate“ importantă: e omul lui Ion Ţiriac. În 2018, „Gazeta Sporturilor“ a scris despre faptul că, având un manager slab de comunicare, Halep a fost „bătută“ în social media de mai toate rivalele ei din circuit. Concret, pe durata Australian Open, contul de Facebook al Simonei Halep a fost „mort“! Asta în timp ce alte jucătoare au postat imagini şi informaţii pe bandă, având oameni competenţi pentru comunicare. La vremea respectivă, „Adevărul“ a încercat să ia legătura cu Cosmin Hodor pentru a-i afla punctul de vedere. După ce a solicitat un e-mail cu întrebările ziarului, Hodor n-a fost în stare să dea şi un răspuns.  
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: