Articol publicitar

Peste 1.000 de oameni au participat la concertul susţinut de către Smiley la Dragonul Roşu

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
zzz

Evenimentul a marcat finalul campaniei umanitare „Ghiozdanul de Vise” în urma căreia 700 copii din familii nevoiaşe au putut începe şcoala complet echipaţi, zâmbitori şi optimişti datorită unei campanii marca Dragonul Roşu. Campania a beneficiat de susţinerea unor îndrăgite vedete: Smiley, Andra Gogan şi Trupa As au susţinut un concert la finalul campaniei în cadrul Complexului Comercial Dragonul Roşu.

Într-un decor vesel, timp de trei ore spectatorii s-au bucurat de cele mai renumite melodii ale momentului, de dansuri moderne, multe jocuri distractive, ateliere de creaţie şi multe suprize dulci alături de animatori şi de Mihai Morar, moderatorul evenimentului.

aaa

Evenimentul a început cu un moment energic alături de copiii din Trupa AS care, sub coordonarea coregrafei Mona Teodorescu, a oferit un spectacol de dansuri moderne plin de talent, frumuseţe si energie. Evenimentul a continuat cu un show antrenant susţinut de către vloggeriţa şi bine-cunoscuta voce a desenelor animate Andra Gogan şi  trupa ei.

 Cel mai aşteptat moment al evenimentului a fost concertul extraordinar al lui Smiley, unul dintre cei mai populari cântăreţi pop ai momentului, acesta interpretând cele mai cunoscute melodii ale sale.

Niro Investment Group sprijină în mod constant acţiuni umanitare care susţin educaţia şi dezvoltarea noilor generaţii. “Ghiozdanul cu vise” este o campanie umanitară lansată de către Grupul Niro şi Dragonul Roşu prin intermediul căreia peste 700 de copii primesc ghiozdane şi rechizite şcolare pentru noul an şcolar. Campania s-a desfăşurat în luna septembrie cu sprijinul Asociatiei Oamenilor de Afaceri Chinezi, Fundaţiei Alinare şi implementată cu sprijinul Primăriei sector 2 şi al Primăriei Dobroeşti.

xxx

Ghiozanul cu Vise” înseamnă în primul rând speranţă şi investiţie în educaţie şi în generaţiile viitoare. Abandonul şcolar este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă ţara noastră. În familiile sărace, marginalizate, există mulţi copii care ar vrea din tot sufletul să meargă la grădiniţă sau la şcoală, dar nu pot din cauza faptului că nu îşi permit achiziţionarea unui ghiozdan, nu au rechizite sau haine şi încălţăminte potrivite. Pentru că suntem convinşi că educaţia este aspectul cel mai important al unei societăţi, am lansat campania „Ghizdanul cu Vise”. Orice copil ar trebui să aibă posibilitatea să viseze dar şi să îşi vadă visele îndeplinite” a declarat Nicolae Dumitru, preşedinte Niro Investment Group.

ss

În cadrul campaniei umanitare „Ghiozdanul cu vise”, organizată în luna septembrie, sute de familii cu posibilităţi financiare reduse au primit ajutor sub forma unor donaţii de ghiozdane şi rechizite scolare.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite