Uitaţi-vă la clipul lansat ieri de Papaya. Oare e moral să te foloseşti de COPII, incomparabil mai mici ca vârstă decât cei din clipurile CpF (care erau adolescenţi) pentru a promova un astfel de mesaj umoral şi visceral?

Mai ales când minorii sunt folosiţi într-un scenariu care e extrem de agresiv faţă de susţinătorii unei iniţiative legale avizate de CCR. Un scenariu întunecat, gratuit, total ficţional, care pune probleme care nu există (oprimarea femeilor – ce legătură cu referendumul pentru Căsătorie ?!). În acest fel, se poate ajunge să fie acuzat oricine de orice. De fapt, nu chiar: se va ajunge ca susţinătorii unor valori clasice europene să fie acuzaţi de orice, indiferent de cât de infamă şi abjectă e acuzaţia.

Dar este oare moral să faci bani pe seama familiei, agitând, totodată, o astfel de propagandă împotriva iniţiativei cetăţeneşti susţinute de trei milioane de români? Căci industria de advertising nu trăieşte din campanii pro-LGBTQ, ci din vânzarea de pamperşi şi iaurturi unor doamne şi domni foarte tradiţionali! Chiar aşa, cum ar fi dacă industria de avertising ar fi obligată să facă reclame DOAR pentru comunităţile sau pentru activiştii LGBTQ? Uite aşa, ca o măsură de discriminare pozitivă, cum se poartă în unele domenii deja. Nu-i aşa că nu prea ar fi fericiţi advertisierii noştri?

Dar este oare moral ca, în LIPSA ORICĂRUI ARGUMENT, să întinzi la extrem coarda emoţională, prin demonizarea şi nazificarea acestor milioane de români şi, în fapt, a tuturor susţinătorilor acestui Referendum?

Că inteligent sigur nu e. Şi nici corect factual. În fapt, aşa cum am mai zis, nazismul şi fascismul au avut viziuni foarte „PROGRESISTE” cu privire la căsătorie. Nu, nici nazismul, nici fascismul nu au promovat căsătoria sau familia tradiţională între un bărbat şi o femeie. Dimpotrivă, au căutat să supună familia ingineriilor sociale şi eugenismului. Apropo, oare ştiu cei de la Papaya că primii lideri ai ideologiilor pro-LGBTQ erau şi eugenişti? Asta nu ar fi o distopie bună?

Mi se pare că deja asistăm la ceva dincolo de ipocrizie. E dincolo de minciună. Şi e dincolo de propagandă. E deja o boală, e patologie. Şi dacă acest clip stârneşte o frică, este o frică exact în sens invers: deoarece, de câte ori am văzut o astfel de propagandă devenind mainstream în spaţiul public, am văzut şi urmările ei. Oamenii care pot face aşa ceva nu dau doi bani pe adevăr, libertate sau democraţie. Oamenii care pot face aşa ceva cred că sunt, în fapt, capabili de ORICE.