Serviciile de Evidenţă a Persoanelor funcţionează în acest weekend. Se pot face cărţi de identitate

Serviciile de Evidenţă a Persoanelor funcţionează în acest weekend. Se pot face cărţi de identitate

Serviciile de Evidenţă a Persoanelor vor fi deschise duminică până seara FOTO Arhivă

Serviciile de Evidenţă a Persoanelor din judeţ îşi vor ţine ghişeele deschise în acest weekend, pentru a da posibilitatea sălăjenilor care şi-au pierdut ori le-au expirat cărţile de identitate să-şi facă pe loc aceste documente pentru a putea vota.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit directorul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Sălaj, Patriţiu Curta, lucrătorii birourilor din Zalău, Şimleu Silvaniei, Jibou, Cehu Silvaniei, Ileanda, Hida, Sărmăşag şi Crasna vor asigura sâmbătă permanenţa între orele 8.00 şi 16.00, iar duminică între 8.00 şi 21.00. Programul cu publicul va fi ceva mai scurt, în funcţie de personalul de care dispune fiecare birou şi de timpul necesar pentru procesarea datelor şi emiterea cărţilor de identitate.

Spre exemplu, ghişeele Serviciului Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Zalău  vor fi deschise sâmbătă pentru public între orele 08,00 - 14,00, interval în care funcţionarii vor  prelua cereri şi vor elibera documente de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 06.12.2012, inclusiv. Duminică, programul este de la 08,00 la 20,00, când este programată eliberarea documentelor de identitate pentru persoanele care şi-au depus cererile până în data de 8 decembrie, inclusiv.

Cei care trebuie să îşi facă ori să îşi schimbe documentul au nevoie de următoarele acte:  cerere (pe care o primesc de la ghişeu ), certificat de naştere  şi certificat de căsătorie (dacă e cazul),  în original şi copie, hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă,  în original şi copie (dacă e cazul), certificatul de deces al soţului /soţiei  decedat/decedată (daca e cazul), documentul cu care face dovada adresei de  domiciliu, în original şi copie. În cazul în care locuinţa  este proprietatea altei  persoane,  se va prezenta proprietarul locuinţei,  care va avea asupra sa actul de identitate şi actul care atestă dreptul de proprietate, carte de alegător,  în original, în cazul furtului actului de identitate, dovada de la poliţie din care să rezulte că s-a reclamat furtul.

Având în vedere faptul că, în conformitate cu legislaţia în vigoare, se poate vota numai la locul de domiciliu, în aceste zile nu se vor prelua acte pentru schimbarea domiciliului.

Taxa este de 11,00 lei şi se achită la ghişeele Serviciului Impozite şi Taxe Locale din cadrul Primăriei Municipiului Zalău – în cazul persoanelor cu domiciliul în Zalău.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările