Reacţia magazinului unde o pensionară a comandat un telefon de 6.700 de lei şi a primit şuruburi şi nituri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Femeia de 64 de ani va primi un alt telefon, la aceeaşi valoare, au transmis reprezentanţii magazinului de electrocasnice unde încheiase contractul.

Magazinul de electrocasnice de unde Elena Pepene, o femeie de 64 de ani, din Galaţi, a comandat un iPhone de 6.700 de lei şi a primit în schimb şuruburi şi nituri.a declanşat o anchetă internă şi susţine că produsul a plecat sigilat din depozitul lor, iar acest lucru a fost verificat şi pe camerele din depozit.

"Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat şi pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenţei. Clientul, din păcate nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit şi insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client. Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credinţă, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane nu am mai avut o asemenea problema pana acum.", au precizat într-un comunicat reprezentanţii Flanco.  

Magazinul a decis totuşi să-i trimită femeii un alt telefon, în valoare de 6.700 de lei. Firma de curierat susţine că nu a primit nicio sesizare până acum în legătură cu cele întâmplate.

Imagine indisponibilă

Ce a găsit pensionara în cutia originală a telefonului FOTO captură video

"FAN Courier nu a primit până la această oră nicio sesizare privind speţa prezentată, nici din partea clientului, nici din partea vreunei terţe persoane care o reprezintă, respectiv avocat. Vom colabora cu instituţiile competente în măsura în care ni se va solicita ajutorul. Este important de precizat faptul că un curier face serviciul de a prelua coletul deja pregătit şi ambalat de către expeditor, de a-l transporta şi de a-l preda beneficiarului în baza datelor furnizate de acesta. Curierul nu intervine asupra niciunui colet, singura persoană care are dreptul să deschidă coletul fiind destinatarul său, în caz de retur, expeditorul", au precizat,  la rândul lor, reprezentanţii FAN Curier.

Politiştii au demarat o anchetă în acest caz şi urmează să discute cu toate părţile implicate pentru a afla cum a fost posibil ca în cutia originală unde fusese ambalat telefonul de 6.700 de lei să ajungă la destinatar şuruburi şi nituri.

"Sesizarea persoanei în cauză a fost înregistrată la Secţia 2 Poliţie Galaţi. În baza acesteia, poliţiştii au întocmit un dosar penal şi se fac cercetări pentru comiterea infracţiunii de înşelăciune", a declarat comisarul şef Gabriela Costin, purtătorul de cuvânt al IPJ Galaţi.

Reamintim  că pensionara de 64 de ani din Galaţi a vrut să-i dăruiască nepotului său un iPhone, pentru care a încheiat un contract cu plata în rate cu magazinul de unde l-a comandat. Pachetul unde trebuia să fie telefonul a venit după câteva zile, livrat de la un depozit din Bucureşti, numai că în locul dispozitivului electronic, băiatul a găsit în cutie şuruburi şi nituri.

Vă mai recomandăm să citiţi şi:

Cele mai frecvente metode de înşelăciune cărora le cad victime românii: „străinul“, „deratizarea“ sau „detergentul“

Infractorii au inventat „înşelăciunea Covid-19”. Cum sunt înşelaţi bătrânii de anonimii care sună pe fix

Galaţi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite