FOTO Un lanţ de hipermarketuri a dat bilete gratuite la Untold. Ce au descoperit zeci de tineri după ore de stat la coadă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Zeci de persoane aşteptau bilete la Untold la un hIpermarket din cartierul clujean Mănăştur. FOTO: Mircea Roşca
Zeci de persoane aşteptau bilete la Untold la un hIpermarket din cartierul clujean Mănăştur. FOTO: Mircea Roşca

Magazinele din Cluj care fac parte dintr-un lanţ de hipermarketuri nemţesc au distribuit marţi bilete gratuite la festivalul Untold. Foarte mulţi tineri au aşteptat şi miercuri la cozi, însă după câteva ore de stat în picioare au aflat că de fapt campania s-a terminat cu o zi înainte. La solicitarea „Adevărul”, compania a făcut precizări.

Poze cu zeci de tineri care stau la coadă, miercuri, la mai multe hipermarketuri din Cluj au apărut pe reţelele de socializare.  Aceştia au sperat că vor prinde un bilet gratuit la Untold aşa cum li se promitea în campania de promovare. În jurul orei 18.00, într-postare oficială, compania anunţa că de fapt biletele au fost epuizate cu o zi înainte.   

„Vă mulţumim pentru interesul manifestat pentru festivalul Untold. Distribuirea brăţărilor de o zi a fost o acţiune punctuală, care s-a terminat ieri, 31.07.2018, în urma epuizării brăţărilor”, au precizat pe Facebook reprezentanţii Kaufland.

O parte dintre tineri au susţinut că au fost lăsaţi să aştepte ore întregi în zadar de angajaţii hipermarketului: 

„Da, şi ca să vezi că toţi reprezentanţii au lăsat oamenii sa formeze cozi încă de la prânz, şi doar la ora 17 au aflat adevărul şi au putut împrăştia mesajul. Ba chiar până atunci absolut toţi confirmau că se vor da bilete. Când am ajuns eu, în jur de 16, casierele informau clienţii de promoţie, atunci când le înmânau bonul. Foarte urât lucrat, Kaufland, o chestie care ar fi trebuit sa fie f faina pentru imaginea voastră, s-a întors la 180 de grade, doar din cauza lipsei totale de onestitate. Mă gândesc ca miile de cumpărături în plus făcute azi au fost bine primite”, a mai scris cineva.

„Nişte scuze ca aţi pus oamenii sa stea 2 ore in picioare degete ar fi mai bune decât ameninţări cu datul in judecată”, a mai scris un tânăr care a filmat un angajat a hipermarketului care l-a ameninţat că-l dă în judecată dacă publică filmarea. 

„Ar fi bine să vă informaţi şi subalternii (angajaţii) de la infopoint că distribuirea brăţărilor se face doar pe data de 31.07.2018”, a mai scris un tânăr. 

Untold începe joi, 2 august, în zona Sala Polivalentă-Cluj Arena – Parcul Central şi va ţine până duminică. 

Poziţia Kaufland

Kaufland România aduce următoarele precizări: 

„Marţi, 31.07, s-a desfăşurat o acţiune de promovare spontană în magazinele Kaufland din Cluj-Napoca în parteneriat cu Untold, în intervalul orar 17-21. Prin intermediul acestei acţiuni, s-au oferit invitaţii de o zi, ca o surpriză plăcută pentru clienţii aflaţi în acel moment la cumpărături.  

Iniţiativa nu a fost promovată în prealabil pe canalele de comunicare Kaufland şi s-a desfăşurat într-un interval de timp scurt şi delimitat.  

Entuziasmul generat de această iniţiativă a făcut ca, pe canalele sociale, prin intermediul unor persoane private fără nicio legatură cu Kaufland sau cu organizatorii, să sa se propage informaţia conform căreia şi miercuri, 1.08., va avea loc o acţiune similară, în acelaşi interval de timp. Această informaţie nu a făcut în niciun moment obiectul vreunei promovări oficiale în magazinele Kaufland sau pe canalele de comunicare ale companiei. Preluarea şi propagarea acesteia s-a făcut doar în baza zvonurilor. ” 

Citeşte şi

Clujul se pregăteşte pentru invazia fanilor Untold: trafic rutier dat peste cap, preţuri uriaşe de cazare, droguri în aeroport. Cine va cânta la festival

VIDEO Mesajul unui şef al Jandarmeriei pentru fanii Untold: „Să aibă grijă la consumul de lichide, cu concentraţii mai mari sau mai mici de alcool“

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite