Anomalie la un magazin Lidl din Alba Iulia. Diferenţă de 20 de lei la preţul unui produs afişat la raft, faţă de cel încasat. Reacţia companiei

Anomalie la un magazin Lidl din Alba Iulia. Diferenţă de 20 de lei la preţul unui produs afişat la raft, faţă de cel încasat. Reacţia companiei

Foto: alba24.ro

Un client Lidl din Alba Iulia a reclamat o diferenţă de 20 de lei pe kilogram la preţul unui produs afişat la raft, faţă de cel încasat la casă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Clientul a cumpărat un singur produs, motiv pentru care şi-a şi dat seama de diferenţa de preţ.
 
”La specialitatea vrăbioară de mânzat, preţul pe kilogram pe etichetă era de 59,90 de lei, iar cel de pe bon de 79,90. Nu mi-aş fi dat seama dacă luam mai multe produse”, a transmis cumpărătorul.
 
La cantitatea cumpărată, diferenţa a fost de aproximativ 5 lei. Omul spune că deşi a atras atentia angajatilor, i s-a spus că dacă nu îi convine, să nu cumpere şi că ei nu au ce să facă, ceea ce l-a nemulţumit mai tare decât preţul.
   
Contactaţi de Alba24, reprezentanţii Lidl România au confirmat greşeala şi şi-au cerut scuze clientului.
 
”În primul rând, dorim să cerem scuze clientului nostru pentru neplăcerile create. Diferenţa de preţ este una accidentală şi provine dintr-o eroare de etichetare, pe care colegii noştri au corectat-o. Ne dorim să remediem situaţia şi îl rugăm pe clientul nostru să se prezinte în magazin cu bonul de cumpărături.
 
Respectul faţă de clienţi este o valoare fundamentală pentru compania noastră şi, de aceea, angajaţii din magazinul nostru din Alba Iulia vor fi şcolarizaţi suplimentar cu privire la modul de interacţiune cu clienţii”, au transmis reprezentanţii Lidl.
.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările