Trucurile magazinelor pentru creşterea vânzărilor. De ce fructele şi legumele sunt la intrarea în supermarket

Trucurile magazinelor pentru creşterea vânzărilor. De ce fructele şi legumele sunt la intrarea în supermarket

Multe supermarketuri ne atrag cu promoţii pentru produse de care nu avem nevoie FOTO Shutterstock

Dacă ţi s-a întâmplat vreodată să pleci de acasă cu o listă scurtă de produse pe care ţi le-ai propus să le cumperi, dar te-ai întors acasă cu mult mai multe, nu eşti singurul! Comercianţii au numeroase strategii pentru atragerea clienţilor, la care nu te-ai fi gândit.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă te gândeşti că magazinele ne oferă cele mai bune oferte pentru că ţin la buzunarul nostru şi îşi doresc să economisim bani, acest lucru este greşit. Deşi au multe reduceri, acestea sunt doar strategii pentru a ne determina să ne întoarcem în magazin şi să cumpărăm mai multe produse.

„Peste 50% din produsele aflate în coşul nostru sunt produse pe care nu le-am intenţionat să le cumpărăm. Mergem la supermarket doar pentru lapte şi pâine, dar ieşim cu atât de multe produse încât putem hrăni o familie mică timp de o săptămână‟, remarcă psihologul Paco Underhill, potrivit listonic.com. În supermarket, există un întreg arsenal de trucuri gândite special pentru a ne „prinde în plasă‟.

Află aici care sunt aceste trucuri şi cum le poţi evita.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările