Ce îi convinge pe bogaţi să stea la coadă?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, conform unui studiu recent FOTO Adevărul
Disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, conform unui studiu recent FOTO Adevărul

Persoanele care sunt dispuse să cheltuiască mai mulţi bani la cumpărături sunt mai puţin răbdătoare când vine vorba să aştepte la la rând pentru achiziţionarea produselor, excepţie făcând cele proaspete, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani.

Foarte puţine persoane au răbdare să stea la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mai mulţi bani sunt chiar mai puţin răbdătoare. 

Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, ceea ce se referă la cât de multă importanţă acordă preţului produsului.

De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la preţuri - cei care au mai puţini bani de cheltuit - sunt mai dispuşi să aştepte la rând chiar şi atunci când acesta este într-o continuă creştere.

Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când aşteaptă la rând la un magazin. 

Deşi cumpărătorii mai puţini sensibili la costul produselor sunt mai puţin dispuşi să aştepte la rând, aceştia au mai multă răbdare atunci când vor să achiziţioneze produse proaspete. Oamenii de ştiinţă sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentaţii magazinelor pentru a-şi îmbunătăţi vânzările.

De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenţie numărului de clienţi care aşteaptă la coadă şi mai puţin vitezei cu care se avansează.
 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite