Premieră: Primele informaţii şi imagini cu noua generaţie Ford Ranger

Premieră: Primele informaţii şi imagini cu
noua generaţie Ford Ranger

Ford Ranger

Ford ne prezintă noua generaţie Ranger, un model care împrumută linia estetică a vehiculelor comerciale uşoare de peste ocean, alături de tehnologie îmbunătăţită, conectivitate inteligentă şi versatilitate sporită.

Ford lansează astăzi cel mai inteligent, versatil şi capabil Ranger de până acum – oferind clienţilor un partener de muncă şi mai dezirabil.

Noua generaţie Ranger va fi disponibilă pentru comandă în Europa la sfârşitul anului 2022. Livrările către clienţi se vor face la începutul lui 2023. Actualul Ranger este liderul european al segmentului de pick-up şi a stabilit recent un nou record de vânzări, în luna septembrie pentru anul 2021 cumulat, de 45.539 de unităţi, cu o cotă de piaţă de 39,9%.

În România, Ford Ranger este lider al segmentului pick-up pentru al VI-lea an consecutiv cu o cota de segment de 39.5% conform datelor disponibile pentru perioada ianuarie-octombrie 2021.

De asemenea, 72% din vânzările Ranger din România sunt înregistrate pe seriile superioare ale modelului, respectiv Limited, Wildtrak, MS-RT si Raptor. Versiunea Ford Performance Ranger Raptor înregistrează aproximativ 30% din total vânzări în 2021.

Contribuţia clienţilor a fost esenţială pentru dezvoltarea noului aspect robust al următoarei generaţii Ranger. Ford a petrecut mult timp cu proprietarii din întreaga lume, realizând peste 5.000 de interviuri şi zeci de ateliere pentru clienţi pentru a înţelege cum îşi foloseau clienţii pick-up-urile şi ce îşi doreau şi aşteptau de la noul Ranger.

Din punct de vedere vizual, următoarea generaţie Ranger are un design îndrăzneţ şi încrezător, împărtăşind ADN-ul global de design al pick-up-urilor Ford. Designul frontal prezintă o nouă grilă şi un profil de faruri în forma literei C, în timp ce o linie mediană subtilă în lateral încorporează pasaje mai pronunţate ale roţilor, care îi conferă Ranger-ului o poziţie fermă. Pentru prima dată, Ford Ranger oferă faruri cu matrice LED. Pe spate, stopurile sunt desenate în armonie cu grafica semnăturii din faţă. În interior, se evidenţiază habitaclul specific autoturismelor, utilizând materiale premium moi la atingere şi ecran tactil central proeminent orientat în stil portret, cu sistemul de conectivitate şi divertisment Ford SYNC 4.

Sub noua caroserie se află un şasiu îmbunătăţit pe un ampatament cu 50 mm mai lung şi un ecartament cu 50 mm mai lat decât Ranger-ul anterior. O structură frontală hidro‑formată creează mai mult spaţiu în compartimentul motorului pentru noul motor V6 şi ajută Ranger-ul să fie pregătit în viitor pentru alte tehnologii de propulsie. De asemenea, deschide partea frontală a pick-up-ului pentru a permite mai mult flux de aer către radiator, ceea ce ajută la menţinerea temperaturilor de funcţionare scăzute atunci când tractează sau transportă încărcături grele.

Inginerii au deplasat înainte cu 50 mm roţile din faţă pentru un unghi de atac mai bun şi evazare pentru o mai bună articulaţie în teren accidentat, ambele îmbunătăţind experienţa în off‑road. De asemenea, au mutat amortizoarele suspensiei din spate în afara şinelor cadrului, pentru a oferi şoferilor şi pasagerilor o călătorie mai bună atât pe şosea, cât şi pe terenuri off‑road, indiferent dacă transportă marfă grea pentru sau pur şi simplu ies cu familia la cină.

Clienţii vor avea de ales între două sisteme de tracţiune integrală – un sistem electronic de cuplare din mers sau un nou sistem avansat de tracţiune integrală permanentă, cu un mod reconfortant de setare fără griji, conceput pentru a oferi capabilitate, atunci când şi acolo unde au nevoie clienţii. Recuperarea off-road este uşoară prin intermediul celor două cârlige proeminente de tractare amplasate în bara de protecţie faţă.

Motorizări

Clienţii doreau o varietate mai mare de putere şi cuplu pentru remorcarea încărcăturilor grele şi activităţi off-road extreme, aşa că echipa a adăugat turbo-diesel-ul V6 de 3,0 litri şi l-a dezvoltat pentru Ranger. Este una dintre cele trei opţiuni de motor turbo-diesel disponibile la lansare.

Următoarea generaţie de Ranger va veni, de asemenea, cu o gamă de motoare diesel, cu patru cilindri în linie de 2,0 litri turbo şi bi-turbo. Versiunea cu o singură turbină va fi ofertă în două versiuni de putere.

Accesorii pentru a vă ajuta să personalizaţi următoarea generaţie Ranger

Clienţii îşi vor putea personaliza următoarea generaţie Ranger, de la lansare, cu o gamă de peste 150 de accesorii de lucru, urbane şi de aventură echipate direct din fabrică. Aceste accesorii le includ pe cele dezvoltate în colaborare cu furnizorul emblematic de accesorii off-road, ARB 4x4 Accessories.

Colaborarea dintre ARB 4x4 Accessories şi Ford va fi lansată iniţial doar pe anumite pieţe.

Next-Gen Ranger va fi construit în fabricile Ford din Thailanda şi Africa de Sud începând cu 2022, alte pieţe urmând a fi anunţate la o dată ulterioară.

 

Imagini din aceeasi galerie
Distribuie imaginea

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările