Noua generaţie Renault Megane RS a ajuns în România: preţurile pornesc de la 30.000 euro

Noua generaţie Renault Megane RS a ajuns în România:
preţurile pornesc de la 30.000 euro

Renault Megane RS

Prezentat anul trecut la Frankfurt, noul Megane RS este deja disponibil în România. Probabil cea mai bună veste este legată de preţ. Versiunea de bază are un preţ de 30.000 euro cu TVA inclus.

Megane RS a evoluat, a evoluat semnificativ. Este un hothatch care înglobează enorm de multă tehnologie împrumutată din motorsport.

Cum am menţionat, vestea cea bună este preţul, practic în România ne putem bucura de cel mai ieftin Megane RS din Europa. Preţul pentru versiunea cu transmisie manuala şi şasiu Sport începe de la 30,000€ (TVA inclus), în timp ce varianta cu o cutie automată EDC şi şasiu Sport porneşte de la 31,500€ (TVA inclus ).

Opţionalele care contează pentru acest model nu îl păstrează într-o zonă accesibilă. Pachet CUP: Diferenţial cu alunecare limitată Torsen® (LSD); Şasiu CUP; Etrieri de culoare roşie - disponibil doar pe versiunea manuală – 1000 euro cu TVA inclus. / Jante aliaj 19" RS "Diamond Noir" – 800 euro cu TAV inclus / Discuri frână bimaterial (butuc de aluminiu, disc de fontă) - disponibil doar pe versiunea cu cutie de viteze manuală în combinaţie cu pachetul CUP – 800 euro cu TVA inclus / Scaune RS RECARO Alcantara + tapiţerie piele RS - incompatibil cu funcţia încălzire în scaune – 2.150 euro.


Am socializat puţin cu noul model pe circuitul MotorPark de la Adâncata. Un model care prin tehnologia adusă la bord face mai uşor accesibilă performanţa. Şi Megane RS ascunde sub capotă un propulsor 1.8 turbo care dezvoltă 280 CP la 6.000 rpm şi un cuplu motor de 390 Nm de la 2.400 rpm până la 4.800 rpm. La capitolul performanţe, avem un sprint până la 100 km/h în 5,8 secunde, o viteză maximă pentru versiunea manuală de 255 km/h şi de 250 km/h pentru versiunea cu EDC şase trepte şi un km cu start de pe loc acoperit în 25 secunde.


Nu putem trece cu vedere sistemul 4Control care aduce un plus de agilitate maşinii, de noile amortizoare... dar totul va fi detaliat şi disecat într-un viitor test drive.


Până atunci, versiunea ideală de Megane RS, în viziunea noastră este un model echipat cu o cutie manuală cu şase trepte, şasiu CUP, sistemul mai performant de frânare şi pahetul RS Recar şi tapiţerie piele, adică un hothatch de 33.950 euro cu TVA inclus.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările