Două milioane de români au petrecut la „Patru nunţi şi o provocare“

Două milioane de români au petrecut la „Patru nunţi şi o provocare“

Clasamentul se menţine şi la nivelul întregii ţări, unde Pro Tv a înregistrat o medie de 7,9 puncte de rating şi 16,1 FOTO Pro Tv

Românii au ales să-şi petreacă seara la „Patru nunţi şi o provocare“, iar Pro TV a fost lider absolut de audienţă, pe toate segmentele de public.

Ştiri pe aceeaşi temă

În minutul de aur al ediţiei, 21.27, aproape 2.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări erau cu ochii pe Pro TV.

În intervalul orar 20.26 – 22.30, atunci când a fost difuzat showul, Pro TV a obţinut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o medie de 10,3 puncte de rating şi 25,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, următoarea clasată, a înregistrat doar 6 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi publicul din mediul urban şi-a petrecut seara pe Pro TV, care şi aici a condus detaşat, cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 16,9 procente din cota de piaţă. Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, a înregistrat 5,5 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.

Clasamentul se menţine şi la nivelul întregii ţări, unde Pro TV a înregistrat o medie de 7,9 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut 5,4 puncte de rating şi 11 procente din cota de piaţă.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: