Care sunt cele mai urmărite talk show-uri. România TV, lider detaşat: cazul Caracal a umflat audienţele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România TV a dat, în luna august, cele mai urmărite emisiuni de tip talk show în topul audienţelor din luna august. Şi Antena 3 a avut numeroase producţii în top 20. După media audienţelor pe zi, tot România TV a fost surpriza clasamentului.

România TV a avut cele mai urmărite talk show-uri la vârful clasamentului, dar Antena 3 a avut cele mai multe producţii, ca număr, în top 20, scrie Pagina de Media.

Cifrele de audienţă au fost mai mari în luna august pe fondul evenimentelor de la Caracal, intens mediatizate de posturile de ştiri, notează sursa citată. 

Astfel, România TV a dat primele trei cele mai urmărite talk show-uri din clasamentul naţional. „România Exclusiv“ a fost lider în top, cu o medie de 738.000 de telespectatori. 

„Punctul culminant“ a fost pe doi, cu o medie de 654.000 de urmăritori. „România la raport“, tot de la România TV, a fost pe locul trei. 

„Sinteza zilei“ a fost cea mai urmărită emisiune de la Antena 3, fiind pe locul patru în clasament. A avut în medie aproximativ 531.000 de telespectatori. 

TVR 1 s-a clasat pe locul 13 în top, cu talk show-ul „România 9“, realizat de Ionuţ Cristache şi a avut în medie 187.000 de telespectatori. 

Şi B1 TV a avut patru emisiuni în top, cea mai bine clasată fiind „Se întâmplă acum“, pe locul 14, şi a fost urmărită de 153.000 de persoane. 

La nivel urban, primele două talk show-uri din top 20 vin de la România TV, iar al treilea de la Antena 3.

„România Exclusiv“ şi „Punctul culminant“ sunt producţiile RTV, cu 407.000 de telespectatori, respectiv 336.000 de urmăritori în medie. 

„Sinteza zilei“, de pe locul trei, a avut în medie 327.000 de telespectatori. 

Tinerii s-au uitat tot la România TV. La nivel comercial, primele trei poziţii au fost ocupate de talk show-uri ale staţiei de ştiri. 

De notat că, în iulie, România TV avea doar primul loc pe segmentul comercial, locurile doi şi trei erau ocupate de producţii Antena 3. 

Audienţele televiziunilor după media pe zi

Şi în ceea ce priveşte audienţa televiziunilor după media pe zi, România TV este supriza topului. 

Astfel, postul de ştiri a fost, în medie, al doilea cel mai urmărit post din luna august în toată ţara şi la oraşe. Este prima dată când România TV este pe locul al doilea, după Pro TV, notează Pagina de Media. 

Mediatizat intens, subiectul Gheorghe Dincă şi „cazul Caracal“ a dus la creşterea audienţei pentru staţia de ştiri. Rezultatul se vede şi în Prime-Time, unde România TV a fost a doua staţie de ştiri la oraşe.

Marile generaliste, cu show-urile de forţă în vacanţă, au înregistrat scăderi de audienţă prin comparaţie cu luna iulie. Liderul topului a rămas în continuare Pro TV, cu o medie de 509.000 de telespectatori, de la 558.000 în iulie. 

Kanal D şi Antena 1 au avut, de asemenea, scăderi. La nivel naţional cele două posturi au fost pe locurile trei respectiv patru. 

Pe locul cinci s-a poziţionat Antena 3, cu 208.000 de telespectatori, iar TVR 1 a ocupat locul 8, cu 71.000 de telespectatori. Digi 24 s-a clasat abia pe locul 11, cu 58.000 de telespectatori. 

În mediul urban, Kanal D a fost pe locul cinci, sub Pro TV, România TV, Antena 1 şi Antena 3. A avut o medie de 127.000 de privitori. 

Pe segmentul comercial, Pro TV,  Antena 1 şi Kanal D au ocupat primele trei locuri, în oridinea anunţată. Aici, România TV a coborât pe locul 4, cu 37.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite