Regina Elisabeta a II-a îşi lansează propria marcă de ketchup

Regina Elisabeta a II-a îşi lansează propria marcă de ketchup

FOTO: news.ro

Regina Elisabeta a II-a îş va lansa propria marcă de sosuri produsă la Sandringham, în Norfolk, cu ingrediente din zonă, scrie presa britanică.

Potrivit tabloidului The Sun, ketchupul de roşii este „aromat cu curmale, suc de mere şi condimente”, iar sosul brun are gustul şi consistenţa unui sos de friptură „cu oţet şi mirodenii”. Sosurile vor costa 6,99 lire sterline (8,40 euro), pentru o porţie de 280 de grame.
 
„Dacă plătesc 6,99 de lire sterline pe o sticlă de ceva, vreau să fie nişte vin în ea”, a declarat pentru The Sun un localnic sarcastic.
 
O dată de lansare a sosurilor nu a fost momentan anunţată, iar acestea nu pot fi încă achiziţionate din magazinul online al Sandringham.
 
Aceasta nu este prima incursiune a Casei Regale în domeniul alimentar şi al băuturilor. Reginei îi place ginul, iar Palatul Buckingham a lansat o marcă de gin al reginei în 2020. Acesta este preparat, de asemenea, din ingrediente care provin din grădinile reşedinţei sale din Londra. Băutura poate fi achiziţionată prin Royal Collection Trust şi are arome de păducel, lămâiţă, frunze de dud şi de dafin. O sticlă de 700 de mililitri costă aproximativ 45 de euro. 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările