
Faimosul sos cu usturoi produs de KFC, cunoscut sub numele Glenn, din care se vând peste 8 milioane de unităţi anual, va fi disponibil în toate magazinele Lidl din ţară, începând de astăzi.
„Sosul
cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având
în vedere rezultatele excelente, dar şi numeroasele studii de piaţă care ne-au
arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a
extinde business-ul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită
de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot şi un produs potrivit pentru
piaţa de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga
ţară”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.
Potrivit lui, obiectivele companiei vizează extinderea către un alt segment de consumatori, integrarea produsului în noi obiceiuri de consum şi oferirea gustului KFC câtor mai multor clienţi, chiar la ei acasă.
Extinderea business-ului în zona de retail
reprezintă o mişcare strategică importantă pentru brandul KFC, care reuşeşte
astfel să atingă noi segmente de consumatori, spun reprezentanţii companiei.
Sosul cu usturoi, cunoscut şi sub numele
Glenn, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în
urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC.
Sosul este un produs local, creat pentru a satisface apetitul românilor pentru
usturoi, conform studiilor, cel mai apreciat ingredient în reţete. Va fi
disponibil în magazine în ambalaj de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită
etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs
original KFC”.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: