Dan Macarie, FoodPanda: Restaurantele din România nu au calculatoare sau nu înţeleg beneficiile livrării la domiciliu

Dan Macarie, FoodPanda: Restaurantele din România nu au calculatoare sau nu înţeleg beneficiile livrării la domiciliu

Site-ul Food Panda

Din şapte-opt restaurante din România, doar două au computere şi oameni care să se poată ocupa de ele, aceasta fiind una dintre principalele provocări pe care le au de depăşit platformele de livrări online. Dan Macarie, managerul FoodPanda, explică ce dificultăţi întâmpină pe piaţă, care sunt planurile sale de viitor şi cât câştigă firma în România.

Ştiri pe aceeaşi temă

Principala provocare pe care trebuie să o depăşească platformele de livrări online, inclusiv FoodPanda, este faptul că multe restaurante din România ori nu au deloc computere, ori nu au oameni care să preia comenzile online.
 
„Unele restaurante pur şi simplu nu înţeleg beneficiile pe care le putem aduce şi consideră că le vom canibaliza clienţii care vin să mănânce în restaurentele fizice. Acest lucru nu este adevărat – noi le oferim şansa de a atrage noi clienţi, inclusiv business, care nu au timp să se deplaseze pentru a mânca”, subliniază Dan Macarie.
 
„Noi câştigăm din comisioane, la fiecare vânzare primind, în funcţie de contract, între 13% şi 25%”, spune Macarie. Zilnic se realizează în medie 120 de comenzi prin intermediul platformei FoodPanda, cele mai cerute meniuri fiind cele chinezeşti. Valoarea medie a unei comenzi este de 40-45 de lei. Dacă luăm în calcul cel mai mic comision (13%) şi comanda medie de 40 de lei la 120 de comenzi zilnice, rezultă că FoodPanda generează zilnic venituri de peste 600 de lei. 
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: