Noul Cross Lander va avea numeroase obstacole pe piata americana

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Multe gropi stau in calea noului Cross Lander", titreaza publicatia "New York Times" un articol in care prezinta obstacolele pe care actualul proprietar al producatorului de autovehicule de teren Aro

"Multe gropi stau in calea noului Cross Lander", titreaza publicatia "New York Times" un articol in care prezinta obstacolele pe care actualul proprietar al producatorului de autovehicule de teren Aro Campulung le va avea de trecut pentru a ajunge sa exporte pe piata americana. Cotidianul atrage atentia asupra faptului ca Aro este o masina al carei design a fost prea putin imbunatatit dupa anii '60, dar si asupra caracteristicilor tehnice. "Printre obstacole se numara temerile legate de capacitatea autovehiculului de a trece de testele pentru emisiile poluante si de cele de rezistenta in caz de accident", scrie "New York Times". De asemenea, publicatia arata ca modelului ii lipsesc caracteristici precum geamuri electrice, sistem audio stereo, iar "scaunele sale din burete au fost ridiculizate chiar si de catre unii dealeri care au de gand sa il comercializeze". Pe de alta parte, articolul remarca faptul ca aceasta masina va patrunde pe o piata "robusta, dar care da semne de saturatie si care o va intampina cu un sentiment de ostilitate, legat de incercarile din anii '90 de a aduce autovehiculele romanesti in Statele Unite". In plus, capacitatea de productie a fabricii de la Campulung - de 20.000 de unitati pe an - va trebui sa se adapteze unei cereri de mai putin de 2.000 de autovehicule. Noul proprietar al Aro intentioneaza sa vanda masina sub numele Cross Lander, la un pret de pana la 20.000 de dolari, suficient de accesibil soferilor impatimiti de autovehiculele utilitare de teren in stil militar, dar mult mai costisitoare, precum modelul G500 fabricat de Mercedes-Benz sau Hummer H1, comercializat de General Motors. "Incercarea lui Perez (John Perez, presedintele Cross Lander - n.r.) de a vinde autovehiculul romanesc este o dovada a credintei conform careia consumatorii americani ar cumpara orice se aseamana cu un urmas al vehiculelor robuste de tip Jeep, de inspiratie militara", mai noteaza "New York Times".

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite