Nou produs de economisire la BT şi Aegon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Nou produs de economisire la BT şi Aegon
Nou produs de economisire la BT şi Aegon

Banca Transilvania şi Aegon România lansează un produs co-branded de economisire cu asigurare de viaţă, cu o durată a contractului de 20 de ani, pentru persoane cu vârsta între 18 şi 50 de ani, informează cele două instituţii.

Noul produs se numeşte Planul de Economisire şi Protecţie şi este disponibil în lei, în două variante - Basic şi Premium - şi se distribuie prin reţeaua de unităţi a Băncii Transilvania (BT).

Clienţii pun deoparte o sumă de bani, periodic, partea investiţională fiind administrată prin fondurile mutuale BT Obligaţiuni şi BT Clasic ale companiei BT Asset Management, membră a grupului financiar Banca Transilvania. Acest produs permite transferul banilor între fondurile de investiţii, în funcţie de opţiunea clienţilor. În cazul în care pe durata contractului au avut loc evenimente nefericite în viaţa acestora, deponentul sau familia sa vor primi o sumă de bani.

Clienţi mai mulţi


Banca Transilvania are un portofoliu de clienţi în creştere, ajungând, în prezent, la 1,3 milioane de persoane, potrivit lui Robert Rekkers, directorul general al BT.
În iunie 2009, Aegon a cumpărat de la BT participaţia de 50% pe care o deţinea, la rândul ei, în cadrul companiei şi a devenit acţionar unic. În România, grupul Aegon are două linii de afaceri - pensii private şi asigurări de viaţă.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite