Încălţăminte românească, genţi şi produse de marochinărie, prezentate laMilano Fashion Week

0
Publicat:
Ultima actualizare:
milano fashion week women_2019.jpg

Colecţii româneşti de încălţăminte, genţi şi produse de marochinărie au fost prezentate la târgul internaţional MICAM Milano, care s-a desfăşurat în perioada 15-23 septembrie 2019, în cadrul evenimentului de modă Milano Fashion Week.

Prezenţa, la această importantă expoziţie de profil, a oferit firmelor româneşti prilejul de a-şi consolida relaţiile comerciale existente, dar şi de a stabili noi contacte cu retaileri de pe pieţele internaţionale, în vederea extinderii gamei de produse pentru export.

La salonul internaţional de la Milano, alături de cele mai importante branduri de profil din lume, au participat douăsprezece firme româneşti: Hanami Way SRL, Lyria Povestea Ta Pictata SRL, Fabrica 76 Dalvini SRL, Angela International SRL, Leather Project SRL, Hilux SRL, Fibalco SRL, Pestos SRL, Iutta Worldwide SRL, Creation Leather Art SRL, Passofino SRL şi Wild Inga SRL.

Prezenţa românescă la salonul internaţional lider în domeniul încălţămintei a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat în parteneriat cu Asociaţia Sfera Factor, în cadrul Programului de susţinere şi promovare a exportului cu finanţare parţială de la bugetul de stat.

Bugetul alocat participării româneşti La MICAM Milano a fost de aproximativ 865.478 RON.

Milano Fashion Week este parte din grupul celor patru mari săptămâni ale modei din lume, care definesc tendinţele pentru următorul sezon: London Fashion Week, New York Fashion Week, Milano Fashion Week şi Paris Fashion Week.

În cadrul Milano Fashion Week, au loc mai multe evenimente expoziţionale: târgurile MICAM, MIPEL, WHITE, precum şi showroom-urile Guffanti şi Livia Gregorreti.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite