Marile companii nu se mai promovează pe Twitter din cauza deciziilor haotice ale lui Elon Musk

0
0

Aproape fiecare brand global important a încetat temporar să facă publicitate pe Twitter din cauza abordării haotice a miliardarului Elon Musk de a gestiona compania pe care a cumpărat-o, a scris sâmbătă pe site-ul său ziarul Financial Times, referindu-se la angajații unor agenții de publicitate de top.

Sediul Twitter din San Francisco. Foto: EPA-EFE
Sediul Twitter din San Francisco. Foto: EPA-EFE

"O situație complet unică - o agitație, pagubă adusă companiei. Nimic comparabil ca amploare nu s-a întâmplat până acum. Niciodată", a declarat FT, un reprezentant al conducerii unuia dintre firmele de publicitate Big Four, care include Grupul Interpublic (din SUA), Omnicom Group (SUA), Publicis Groupe (Franța) și WPP (Marea  Britanie).

O altă sursă FT a spus că Musk „i-a speriat chiar și pe acei agenți de publicitate care i-au urat succes”. Musk i-a chemat personal pe șefii unor companii mari și i-a insultat pe fundalul scăderii veniturilor din publicitate, care i-a forțat pe alții să minimizeze cheltuielile publicitare pe Twitter, scrie ziarul.

Potrivit ziarului, WPP consideră acum publicitatea pe Twitter ca fiind extrem de riscantă. Reducerile masive la cererea lui Musk au făcut mult mai dificil pentru companiile care cumpără reclame să obțină feedback de la angajații din rețelele sociale și să măsoare eficiența campaniilor lor publicitare. Din ce în ce mai mult, există și reclamații cu privire la erori tehnice la afișarea reclamelor.

Temerile agențiilor de publicitate s-au intensificat de când șeful vânzărilor de reclame al Twitter, Robin Wheeler, a părăsit Twitter. Potrivit Bloomberg, el a fost concediat de Musk săptămâna trecută pentru că nu a fost de acord cu reduceri suplimentare ale personalului diviziei sale. Situația este agravată de problemele cu verificarea contului apărute după integrarea acestuia cu serviciul de abonament cu plată Twitter Blue, precum și de declarațiile lui Musk însuși, pe pagina sa de Twitter care au stârnit critici.

Pe 27 octombrie, Musk a încheiat un acord de 44 de miliarde de dolari pentru achiziționarea Twitter, care deține rețeaua socială cu același nume. Pe 6 noiembrie, el și-a anunțat intenția de a introduce verificarea contului plătit ca parte a abonamentului său Twitter Blue. Pe 10 noiembrie, vânzarea abonamentului a fost suspendată din cauza creșterii numărului de conturi false. 

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri