Forbes: Care sunt companiile care au pornit bătălia pe retail

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Extinderea agresivă a magazinelor de tip discount creează o efervescență fără precedent în ultimii trei ani pe segmentul dezvoltărilor de spații comerciale.

Bătălii feroce. Astfel este descrisă, într-un raport al companiei de consultanță imobiliară Jones Lang La Salle (JLL), concurența dintre magazinele de tip discount.

Scânteia care a aprins această luptă a fost intrarea pe piața locală a brandului Lidl, operat de compania germană Lidl & Schwarz, care mai deține și magazinele Kaufland. „Lidl, Macro, Penny Market și Profi sunt foarte activi în a căuta amplasamente în orașe cu sub 30.000 de locuitori", spun reprezentanții JLL.

Vezi pe forbes.ro bătălia operatorilor de magazine de tip discount şi ce oportunități de afaceri găsesc dezvoltatorii de centre comerciale și parcuri de retail

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite