După 17 ani în publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru copii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un magazin online cu haine doar pentru copii şi realizate numai de designeri români. În acelaşi timp, un business care ajută copiii care provin din familii fără posibilităţi financiare. Pentru o astfel de afacere, Roxana Dumitru, cea care până anul trecut a condus timp de şase ani Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agenţii de creaţie de pe piaţa locală, a fondat businessul de haine pentru copii Designers for Kids.

Faţă de alte branduri pentru copii, Designers for Kids se diferenţiază prin faptul că hainele sunt create doar de designeri români.

În prezent, preţurile produselor vândute cel mai des variază între 75 şi 150 de lei.

„În acest domeniu contează şi preţul, dar poate mai important decât atât este modelul ori designul acelei hăinuţe sau accesoriu. Am avut surpriza să constatăm că o rochiţă mai scumpă, dar mai deosebită ca şi design a fost mult mai căutată decât altă rochiţă care avea un design mai clasic, dar era mai ieftină”, spuen Roxana Dumitru. 

Citeşte pe wall-street.ro mai multe informaţii despre afacerea Roxanei Dumitru

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite