Băncile şi-au economisit banii de publicitate TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În primele 10 luni ale acestui an, investiţiile publicitare ale băncilor pe TV au fost mai mici cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Bugetul total consumat de cele 16 bănci care au preferat să-şi promoveze ofertele şi produsele pe TV s-a ridicat la 6,1 milioane de euro, în intervalul ianuarie – octombrie 2011. „Forbes România” estimează că acest volum este cu 15,7% mai mic decât cel consumat anul trecut.

Scăderea bugetelor nete alocate pe TV provine din diferenţa de preţuri de achiziţii ale punctelor de audienţă obţinute de reclamele difuzate. Altfel spus, băncile au achiziţionat publicitate mai ieftină decât în 2011. Asta nu înseamnă că reclamele lor au avut o vizibilitate mai redusă!

Vezi pe forbes.ro care sunt instituţiile bancare cu cea mai mare vizibilitate

Economie

Top articole

Partenerii noștri

image
digisport.ro

Ultimele știri
Cele mai citite