Ce reclamaţii trăznite au mai făcut sătmărenii la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Comisarul-şef de la Protecţia Consumatorului Satu Mare, Maria Pinter, spune că de-a lungul timpului sătmărenii s-au adresat cu reclamaţii care de care mai trăsnite: FOTO - jurnaldeoas.ro

De-a lungul timpului sătmărenii s-au adresat Oficiului pentru Protecţia Consumatorului cu reclamaţii care de care mai trăsnite. În top conduce un client care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la restaurant. Reclamaţia s-a încheiat amiabil, primind un alt trening.

Aţi cumpărat o pereche de încălţăminte, iar acasă aţi avut surpriza să constataţi că un pantof este mai mare decât celălalt? Ei bine, un sătmărean a păţit-o şi a făcut o reclamaţie la Protecţia Consumatorului.

Aceasta este doar una din zecile de reclamaţii ciudate depuse de sătmăreni mai "ghinionişti".

Comisarul-şef de la Protecţia Consumatorului Satu Mare, Maria Pinter, afirmă că pe parcursul acestui an au ajuns pe masa lor tot felul de reclamaţii care de care mai ciudate şi hazlii, însă aşa cum era de aşteptat, majoritatea nu au fost nici măcar înregistrate, nefiind de competenţa instituţiei.

Sunt însă cazuri care au şi un final fericit.

Este vorba despre un sătmărean care s-a ales cu o pereche de pantofi de mărimi diferite. Ajuns acasă, el a constatat că un pantof avea 38 la număr, iar celălalt 39. Pentru că vânzătoarea nu a vrut să-i schimbe cu o altă pereche de încălţăminte, clientul s-a adresat Protecţiei Consumatorului. "Perechea pantofului a fost deja dată unei alte persoane şi s-au încurcat între ele. Până la urmă am rezolvat pe cale amiabilă, iar clientul şi-a primit banii înapoi. A mai fost o situaţie asemănătoare, când clientul a primit încălţăminte de culori diferite" - spune Pinter.

Au mai fost depuse reclamaţii care au fost direcţionate spre alte instituţii, cum a fost şi cel al unui sătmărean care a sesizat Protecţia Consumatorului despre intenţia Consiliului Local de a introduce plăcuţe bilingve pe străzile oraşului.

O altă persoană a reclamat tarifele prea mari ale notarilor, iar un tânăr nervos că a pierdut 1.500 lei la jocurile mecanice a cerut să fie controlat aparatul pentru simplul motiv că "el a jucat toată ziua şi nu a câştigat nimic". Un caz mai recent a fost cel al unei sătmărence care s-a trezit cu produse cumpărate online printr-o firmă din oraş, fără însă ca ea să fi făcut acest lucru.

Dacă ar fi să facem un clasament, pe primul loc s-ar afla reclamaţia unui client care s-a ales cu treningul pătat cu ulei după ce s-a stropit din greşeală în timp ce mânca o ciorbă la restaurant.

"Capacul de la recipientul în care era uleiul nu era închis cum trebuie, iar omul se murdărise în timp ce dorea să dreagă ciorba cu puţin ulei. A primit un alt trening" - spune comisarul-şef al Protecţiei Consumatorului.

Vă mai recomandăm

Reclamaţii de cascadorii râsului. Cum ajung extratereştrii, spionii sau căpuşele să fie reclamate la Poliţia Locală

Topul celor mai trăsnite reclamaţii la OPC. Femeia care a depus plângere împotriva horoscopului