Produse mucegăite într-un supermarket Profi. Ce spun reprezentanţii lanţului de magazine

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O femeie din Lugoj a cumpărat de două ori, în două zile consecutive, un produs mucegăit dintr-un magazin Profi. S-a întors la magazin şi a cerut explicaţii, însă nu le-a primit.

Şeful de magazin i-a spus că îi dă banii înapoi sau poate să ia un alt produs de aceeaşi valoare. Femeia  nu a vrut şi a spus că va reclama la OPC.

Am fost ieri de am făcut cumpărături, de obicei nu obişnuiesc să iau bonurile şi am ajuns acasă şi am văzut ca blatul de tort era mucegăit. Am fost astăzi iar şi am luat un nou blat, care este din nou mucegăit. De data asta am blatul, am bonul şi o sa-i reclam mai departe. Şeful de magazin s-a oferit să-mi dea bani sau să-mi dea altceva în schimb, pentru că am început să fac scandal şi se uita lumea la noi. I-am spus că nu vreau, pentru că s-a întâmplat de mai multe ori să iau produse stricate de la ei. E vina personalului pentru că trebuie să verifice marfa”, ne-a declarat femeia supărată.

Gabriel Pâslaru, purtătorul de cuvânt al lanţului de magazine Profi ne-a spus că, atunci când apar aceste situaţii, reprezentanţii magazinului iau întotdeauna măsuri să rezolve problemele şi produsele se retrag.

“E posibil să apară astfel de incidente, important e ca atunci când sunt constatate ele să ajungă cât mai repede la şeful de magazin, ca să analizeze: dacă sunt sau nu în termenul de valabilitate, dacă acolo unde sunt depozitate sunt respectate condiţiile, oricum acestea vor ajunge la producător pentru a vedea care este motivul. Orice producător care face un contract cu magazinul, vine cu o reţetă şi un certificat de conformitate.  Magazinele nu au posibilitatea să verifice produs cu produs ce se află în interior. La blatul ăsta se poate vedea prin ambalaj, dar chiar şi aşa într-un magazin Profi sunt peste 5.000 de produse. Ceea ce putem face este să aducem în faţă cele mai proaspete produse. Dacă se constată nereguli, în primul rând cel care reclamă trebuie să-şi primească banii înapoi pentru că este anormal să plătească un produs care nu este conform, iar în al doilea rând magazinul ia măsuri. Dacă produsul e neconform, îl verificăm dacă e la fel şi în alte magazine şi dacă e neconform şi în celelalte e retras cu totul. Dacă doar acolo local e o problemă, de orice natură, trebui descoperită cauza şi înlăturată”, spune Pâslaru, care îi sfătuieşte pe cumpărători să păstreze întotdeauna bonul şi să returneze produsele neconforme.

Mai multe pentru tine:
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone
Adio, nuntă regală! Prințul s-a despărțit de iubita pe care tocmai i-o prezentase Prințului Albert de Monaco
Trei zodii își schimbă radical viața începând cu 1 ianuarie 2026. Vor avea parte de iubire și noroc din abundență
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews