Xiaomi - locul 2 în lume. Clasamentul global al producătorilor de telefoane în trimestrul II din 2021

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sediul Xiaomi din Beijing, China. FOTO Shutterstock

Canalys, companie de cercetare de piaţă, a lansat raportul pieţei globale de telefoane inteligente pe trimestrul al doilea, în care Xiaomi s-a clasat pe locul secund, cu o cotă de 17% şi o creştere anuală de 83%, depăşind Apple.

Canalys a notat că Xiaomi îşi transformă modelul de afacere şi trece din etapa de aspirant într-una de maturitate, în care priorităţile sunt legate de consolidarea relaţiilor cu partenerii de afaceri şi un management mai atent pe piaţa liberă. Canalys consideră că noul scop al companiei Xiaomi este să depăşească Samsung şi să devină lider la vânzări în întreaga lume. 

„Xiaomi îşi dezvoltă rapid afacerile de peste mări”, a declarat directorul de cercetare Canalys, Ben Stanton, într-un comunicat de presă, menţionând că livrările au crescut cu 300% de la an la an în America Latină şi cu 50% în Europa de Vest.  

În T4 din 2020, livrările globale ale Xiaomi au ajuns la 43.4 milioane de unităţi cu o creştere anuală de 31.5%, depăşind Apple pentru prima oară şi revenind pe locul al treilea. 

În T1 2021, Apple a ajuns numărul 2 cu o cotă de piaţă globală a smartphone-urilor de 15%, urmată la mică distanţă de Xiaomi, cu o cotă de piaţă de 14%. Livrările globale Xiaomi au fost la acea vreme în număr de 49.4 milioane de unităţi, cu o creştere anuală de 69.1%. 

Potrivit rezultatelor anunţate de Xiaomi în T1 din 2021, telefoanele Xiaomi au intrat în peste 100 de pieţe din întreaga lume, compania s-a clasat pe locul 1 la nivel de cotă de piaţă a smartphone-urilor în 12 pieţe şi pe locul 2 în Europa. De asemenea, este numărul 1 în India de ani de zile.  

Topul global al companiilor este condus în continuare de Samsung, cu o cota de piaţă de 19 %, urmat de:

  • Xiaomi    17%
  • Apple      14%
  • Oppo      10%
  • Vivo        10%
  • Alţii         30%

Estimarea Canalys e făcută pentru sell-in shipments. Atunci când un produs se vinde utilizatorilor finali, e numit uneori „sell-through”. Omologul său este „sell-in”, care reprezintă vânzările către canalele de distribuţie.

Canalys mai spune că cifrele reprezintă estimări preliminare şi că se pot schimba când apar rezultatele finale.

Mai multe pentru tine:
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Mesajul de Crăciun al lui Dragoș Dolănescu pentru fratele lui și Maria Ciobanu: „Tata ar fi fericit în Cer dacă...” Cum petrece în Costa Rica: „Nu vor lipsi sărmăluțele”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Charlotte, steaua Crăciunului regal. Superba prințesă de 10 ani a fost în centrul atenției la Sandringham
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
De ce a plecat, de fapt, Theo Rose de la Vocea României: „Anul ăsta, show-ul se oprește pentru mine”