FOTO Brandul Iutta lansează colecţia „Dor de românesc“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Dor de românesc“ este a doua colecţie ce apare sub semnătura brandului Iutta FOTOGRAFII: Iutta

Atelierul de creaţie Iutta lansează cea de-a doua colecţie de genţi „Dor de românesc“, prin intermediul căreia pitorescul fiecărei zone din România este adus în atenţia publicului, prin motive tradiţioanale specifice.

Când mănânci plăcinte poale-n brâu în Bucureşti, ştii că ţi s-a făcut dor de Moldova. Când pleci direct spre Braşov cu prima ocazie, este semn că îţi lipseşte accentul ardelenesc. 

Când zâmbeşti la auzul unui verb conjugat la perfectul simplu, Oltenia e mai aproape. Tocmai de aceea, fondatoarele Iutta s-au gândit să realizeze o colecţie de piese care să le amintească pasionatelor de modă de cele şase zone istorice româneşti, Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia şi Moldova.

„Dor de românesc“ adună o serie de piese lucrate din material textil şi piele naturală, policromatice, cu motive reprezentative din şase regiuni importante ale ţării. 

Simbolurile alese sunt inspirate din tradiţia fiecărei zone şi exprimă principalele valori ale acestora, putând fi regăsite şi în arhitectura veche, în straiele populare, în picturi şi sculpturi tradiţionale sau alte elemente pur româneşti.

Nicoleta Chirica, designerul brandului Iutta, povesteşte de unde a pornit colecţia: „Este o idee la care lucrăm de foarte mult timp şi care a luat naştere din simplul motiv că avem regiuni puternice din punct de vedere cultural şi spiritual, care merită redate şi, mai ales, purtate. Prin noua colecţie Iutta, dorim să readucem în prim-plan atmosfera zonei de care ne simţim cel mai legaţi.“

„Purtând fiecare geantă în parte, purtăm, de fapt, dorul pentru regiunea pe care aceasta o simbolizează. Conceptul colecţiei, care se reflectă fidel şi în miza campaniei, a fost construit şi gândit pentru a valorifica sentimentele de dor, dovadă a ataşamentului puternic faţă de specificul românesc“, a adăugat Nicoleta.

Alături de Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală din Chişinău, care a aprobat  utilizarea semnelor tradiţionale ce au inspirat designul colecţiei, brandul Iutta s-a bucurat şi de susţinerea comunităţii La Blouse Roumaine, recunoscută pentru pentru implicarea susţinută în promovarea valorilor româneşti la nivel internaţional. Genţile din noua colecţie pot fi achiziţionate de pe site-ul brandului, unde sunt disponibile sub forma unui catalog online.

Mai multe pentru tine:
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cine este Cristian Rizea, cel din cauza căruia Dan Capatos ar fi fost dat afară de la Antena Stars. Fostul politician a fost implicat în mai multe scandaluri
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Viața plină de suspans a Sorinei Docuz. Cum l-a sedus pe Negoiță și cum a ajuns protejata lui Ciolacu. A pozat în sânii goi la 16 ani, pentru revista FHM
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie