Ce audienţe au făcut televiziunile în luna mai, în prime-time: Kanal D se ridică, Pro TV şi Antena 1 pierd telespectatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imagine din serialul turcesc „Dragoste infinită“, difuzat de Kanal D în prime-time

Kanal D a înregistrat o creştere semnificativă a telespectatorilor în ceea ce priveşte segmentul de prime-time, fiind pe locul secund în topul audienţelor din luna mai la nivel naţional, în timp ce Pro TV îşi menţine poziţia de lider.

Kanal D a câştigat 100.000 de telespectatori într-o lună, având în mai o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut de prim-time, potrivit Paginademedia.ro.

Deşi a pierdut 250.000 de privitori în luna mai, Pro TV reuşeşte să se menţină pe primul loc în topul audienţelor cu 1,2 milioane de telespectatori.

Pierderi a suferit şi Antena 1, care vine pe locul trei, de la 960.000 de telespectatori în luna aprilie ajungând la o medie de 774.000 de privitori în luna mai.

Locul al patrulea în prime-time-ul din luna mai este ocupat de postul National TV, cu o medie de 371.000 de telespectatori, urmat de Antena 3, care, cu 320.000 de privitori, reuşeşte să devanseze România TV, care în mai a pierdut aproape 60.000 de telespectatori, având o medie de 304.000.

Top 10 este completat de Prima TV (locul 7, cu 280.000 de telespectatori), TVR 1 (locul 8, cu 149.000 de telespectatori), Antena Stars (locul 9, 134.000 de telespectatori) şi Acasă (locul 10, cu 133.000 de telespectatori).

Şi în ceea ce priveşte audineţele la nivel urban, Kanal D se bucură de o creştere, depăşind Antena 1 şi fiind din nou pe locul doi. Paginademedia.ro scrie că în luna mai audienţele posturilor au fost în general în scădere, un trend natural ce ţine de sezonalitate. Totuşi, postul turcesc a fost printre puţinele cu cifre în creştere, în parte graţie serialului turcesc „Dragoste infinită“, lansat pe finalul lunii aprilie. 

Pro TV rămâne şi aici pe locul fruntaş, în timp ce Antena 1 pierde telespectatori, în mare parte şi pentru că în luna mai s-au încheiat două dintre emisiunile de forţă ale postului: „Chefi la cuţite“, care domina serile de luni şi marţi, şi „iUmor“, care înregistra cifre bune duminica.