Audienţe: TVR 1, cifre bune cu „Vedeta populară“. Cine a câştigat lupta pe intersecţia „iUmor“ cu „Fort Boyard“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Talent show-ul „Vedeta populară“, care a început duminica aceasta, la TVR 1, a plasat televiziunea publică în top 5, la nivel naţional, ca număr de telespectatori. Liderul de audienţă pe acelaşi interval orar a fost, însă, Antena 1, cu show-ul „iUmor“. „Fort Boyard“, de la Pro TV, a fost lider de audienţă pe intervalul său şi a pierdut publicul comercial pe intersecţia cu „iUmor“.

Antena 1 a condus audienţele, duminică seara, pe intervalul „iUmor“, emisiune care a început la 21.00 şi s-a încheiat la 23.00, arată Pagina de Media.

Pe acelaşi interval, a avut premiera şi emisiunea „Vedeta populară“, prezentată de Iuliana Tudor, care s-a clasat pe locul 5 în audienţe, la nivel naţional, cu aproximativ 500.000 de telespectatori, şi pe locul al 6-lea la oraşe, cu 270.000 de persoane, media pe minut. TVR 1 n-a reuşit să intre în top 10 pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, însă a reuşit TVR 2, care a avut un film românesc, „Revanşa“, regizat de Sergiu Nicolaescu.

La nivel naţional, Antena 1 a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, urmat de Pro TV, cu 1 milion de persoane. La oraşe, Antena 1 a condus cu 670.000 de telespectatori, la o diferenţă de 30.000 de persoane faţă de Pro TV. Pe publicul comercial, „iUmor“ a avut 430.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut 360.000.

Cum au stat audienţele pe intervalul „Fort Boyard“

„Fort Boyard“, de la Pro TV, a fost lider pe intervalul său, 20.30 - 22.00, însă pe intersecţia cu iUmor (21.00-22.00), a avut prima poziţie doar la oraşe şi la nivel naţional, arată într-un alt articol Pagina de Media.

Intervalul Fort Boyard. Pro TV a avut o medie de aproape 1,3 milioane de persoane, în medie, în fiecare minut de difuzare. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau aproape 1,1 milioane de persoane, media. Prima TV a fost a treia televiziune cu reality-show-ul „Schimb de mame“. 

La oraşe, Pro TV a avut 790.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 640.000. Pe publicul comercial, Pro TV şi Antena 1 au avut cifre apropiate: 424.000 (Pro TV) şi 404.000 (Antena 1).

Intersecţia Fort Boyard - iUmor: Pro TV a fost lider doar la oraşe şi la nivel naţional pe intervalul în care s-a intersectat cu emisiunea de pe Antena 1. La nivel naţional, „Fort Boyard“ a avut 1,2 milioane de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau 1,1 milioane. Pe target-ul comercial, Antena 1 a preluat conducerea cu 436.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut 428.000.

Mai multe pentru tine:
Top of the Top Hervis Sport 2025/2026: Oferte iarnă, produse Top Seller și reduceri 20% de neratat
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului
Sărbători fără balonare, indigestie sau reflux: Top remedii naturale și cel mai puternic antioxidant românesc care-ți dau energie și digestie perfecte
Ce s-a descoperit după autopsia medicului Ștefaniei Szabo. Nu a murit din cauza unui infarct sau AVC
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Ilie Bolojan și Ioana Fâșie, căsătorie în secret. Cine este femeia care aduce fericire în viața premierului. Ce studii are și cu se ocupă?
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Gestul superb făcut de Regele Charles pentru Kate Middleton, nora lui preferată! A fost un moment emoționant