Instagram la costum: reţeaua socială devine serioasă şi introduce reclame
0Instagram a anunţat că va introduce reclame video şi foto în fluxul utilizatorilor în perioada următoare. Nimic surprinzător, mai ales că Instagram nu producea încă bani şi altă soluţie nu exista.
Anunţul a fost făcut pe blogul oficial al companiei, dar nu trebuie privit cu dramatism. 150 de milioane de utilizatori folosesc reţeaua de fotografie socială, aplicând filtre pe imagini şi înregistrând videoclipuri de 15 secunde. Cum va scoate bani Instagram cu ajutorul lor? Multă lume s-a întrebat.
'Avem idei mari pentru viitor şi unele dintre ele înseamnă a transforma Instagram într-un business sustenabil. În următoarele luni veţi începe să vedeţi câte o reclamă ocazională în fluxul vostru, dacă sunteţi în Statele Unite", au scris cei de la Instagram pe blogul oficial. Instagram realizează că e o mişcare radicală, aşa că va face trecerea treptat.
Ei menţionează că e un lucru nou pentru utilizatori să vadă videoclipuri şi fotografii de la branduri pe care nu le urmăresc. "Ne vom concentra pe livrarea unui număr mic de fotografii şi videoclipuri frumoase şi de calitate, de la câteva branduri care sunt deja membri ai comunităţii Instagram".
Instagram funcţionează pe aceeaşi filosofie ca şi Facebook - ei vor ca reclamele să se integreze perfect în fluxul de imagini ai utilizatorului şi să nu pară diferite de conţinutul oferit de prieteni. Practic, acest lucru înseamnă efort suplimentar din partea brandurilor pentru reclame adaptate, artistice şi care să placă şi să fie virale.
Utilizatorii vor putea oferi feedback: dacă nu le place o reclamă, pot să o ascundă şi să spună de ce nu vor să o mai vadă. Acest lucru va permite Instagram să ne înveţe gusturile şi să le adapteze în timp.
Aveţi cont pe Facebook? Discutăm această schimbare pe Facebook Tech Adevărul