Orange şi-a publicat situaţia financiară, iar grupul din România este în creştere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Orange România a înregistrat o creştere în număr de utilizatori. FOTO Wikipedia
Orange România a înregistrat o creştere în număr de utilizatori. FOTO Wikipedia

Grupul France Telecom-Orange şi-a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2013, valabile la 31 martie, iar Orange România se poate mândri cu anumite creşteri în piaţă, faţă de perioada similară a anului trecut.

La 31 martie 2013, Orange România avea 10.214.262 de clienţi, cu aproximativ 127.000 mai mulţi decât la finalul lunii martie 2012, se arată în comunicatul remis „Adevărul“. În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 219 milioane de euro, în scădere cu 1,4% faţă de perioada similară a anului trecut.

Eliminând impactul măsurilor de reglementare, veniturile din servicii mobile ale Orange România au înregistrat o creştere de 1,3 % în primul trimestru din 2013 faţă de perioada similară a anului anterior, creştere ce confirmă evoluţia pozitivă din 2012 susţinută de performanţa comercială. 

În trimestrul întâi din 2013 traficul de internet pe mobil a crescut cu 92% faţă de primul trimestru al lui 2012. Această evoluţie a fost susţinută de vânzările de telefoane din gama smartphone, cu 176% mai mari în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, extinderea portofoliului de produse şi lansarea gamei smartphone star, ce cuprinde cele mai performante telefoane, majoritatea compatibile cu tehnologiile HD Voice şi 4G, au crescut adopţia Internetului mobil în rândul clienţilor.

„Rezultatele din primul trimestru al anului 2013 continuă direcţia ascendentă a trimestrului anterior şi reflectă atenţia noastră la cerinţele clienţilor, dar şi la oportunităţile oferite de cele mai noi tehnologii, dincolo de contextul de piaţă, încă plin de provocări. Pe măsură ce adopţia serviciilor de internet mobil creşte şi gama de smartphone-uri şi tablete se diversifică, aşteptările clienţilor se îndreaptă, în mod natural, către o nouă experienţă de utilizare a serviciilor multimedia“, a declarat Jean-François Fallacher, director executiv Orange România.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite