Vivolis, platforma de turism care îţi permite să faci rezervări şi să plăteşti pentru sejururi prin WhatsApp şi Viber

0
Publicat:
Ultima actualizare:
cristian curus vivolis

Agenţia de turism Ovi Travel a lansat, miercuri seară, vivolis.ro, prima platformă online full mobile dedicată rezervărilor turistice pentru bilete de avion, hoteluri şi pachete super city break.

Conceptul full mobile include servicii de asistenţă personalizată, oferite pentru prima dată în Europa de Sud-Est prin două aplicaţii mobile populare în rândul utilizatorilor mobili, Whatsapp şi Viber, aceste servicii venind în completarea asistenţei clasice prin call center-ul Vivolis.ro. Important pentru utilizatori este că accesul la aceste servicii de asistenţă se face printr-un număr unic, 0371.788.788, astfel prin salvarea acestuia în agenda telefonului potenţialii cumpărători şi clienţii existenţi au acces foarte rapid şi uşor la consultanţă şi posibilitatea de achiziţie a unor noi servicii.

“Atunci când am început să lucrăm la conceptul vivolis.ro, ne-am propus să găsim combinaţia optimă pentru a realiza o platformă care să se adapteze la stilul de viaţă actual al utilizatorilor de internet. Astăzi, prin conceptul full mobile oferim o experienţă unică, pornind de la faptul că utilizatorul poate avea acces la aceleaşi servicii şi funcţii ale platformei, indiferent de tipul de dispozitiv de pe care accesează vivolis.ro – desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil – până la faptul că pagina finală de plată se integrează şi ea în acest design responsive. Extinderea comunicării noastre cu clienţii şi a tipului de transmitere a link-urilor de plată prin Whatsapp şi Viber vine ca un răspuns normal la modul dinamic în care utilizatorii folosesc aplicaţiile mobile astăzi”, a declarat Raluca Ioana Dumitru, General Manager al Ovi Travel. 

În cazul aplicaţiei Viber serviciul este oferit atât prin apeluri de voce, cât şi prin mesaje scrise, în timp ce prin Whatsapp comunicarea se realizează momentan numai prin mesaje scrise, urmând ca în momentul în care aplicaţia va permite şi apeluri de voce, utilizatorii vivolis.ro să aibă acces la asistenţă şi astfel. Platforma vivolis.ro integrează inclusiv o pagină de plată cu design responsive, care îl ajută pe utilizator să efectueze o plată cu cardul de pe tabletă sau telefonul mobil la fel de uşor ca atunci când operaţiunea este realizată de pe laptop. În acest scop, Ovi Travel a ales serviciile PayU, principalul integrator de plăţi online din România.

Operaţiunile mai complicate, precum modificarea sau anularea unei rezervări se vor face în continuare prin call center-ul vivolis.ro. 

„Pentru clienţii vivolis.ro, full mobile înseamnă şi flexibilitatea în realizarea căutărilor şi rezervărilor online, iar aceasta este dată de funcţiile pe care le înglobează platforma: weekend search, activity search, crearea în timp real a unor pachete de tip city break şi altele“, a explicat Cristian Curus, Strategy and Development Manager OVI Travel. 

În afară de proprietatea de a se „întinde“ perfect pe orice fel de ecran, vivolis.ro mai vine cu o serie de funcţii noi. Pe lângă clasicele servicii de rezervări bilete de avion şi hoteluri, vivolis.ro include patru tipuri de căutări flexibile, precum weekend search (căutare simultană pe toate weekendurile dintr-o lună calendaristică), activity search (căutare bazată pe tipul de activitate pe care utilizatorul doreşte să o realizeze în vacanţă), căutarea hotelului în funcţie de obiectivele turistice lângă care utilizatorul doreşte să fie cazat sau căutarea unei „aventuri Vivolis“, care se face în funcţie de perioada călătoriei, buget şi continentul dorit. 

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite