O tânără din Timişoara a luat ţeapa vieţii după ce a dat 1.600 de lei pe o pisică de rasă cumpărată de la mall. Ce i-au ascuns vânzătorii

O tânără din Timişoara a luat ţeapa vieţii după ce a dat 1.600 de lei pe o pisică de rasă cumpărată de la mall. Ce i-au ascuns vânzătorii

Adriana Romina Wachsman şi pisica FOTO Ştefan Both

Credea că şi-a cumpărat o pisică sănătoasă de la un petshop din mallul din Timişoara, aşa cum arăta şi carnetul de sănătate al animalului. În realitate, Adriana Romina Wachsman s-a ales cu un animal bolnav, pentru care a scos din buzunar o sumă improtantă de bani.

Timişoreanca Adriana Romina Wachsman mărturiseşte că a trecut printr-o experienţă neplăcută după ce a decis să îşi cumpere o pisică de rasă dintr-un petshop din mallul din oraş. Tânăra a constat acasă, la scurt timp după ce a cumpărat-o, că animalul suferă de o infecţie în urma unei operaţii mai vechi. Şi asta, chiar dacă carnetul de sănătate al pisicii, un exemplar din rasa Maine Coon, pentru care a plătit 1.600 de lei, era perfect „curat“. 
 
„Nu am apucat să controlez pisica, pentru că nici nu eram în măsură. E prima dată când îmi cumpăram o pisică. Mi-a plăcut de ea şi am luat-o. Am întrebat dacă este în regulă, dacă trebuie să mai merg cu ea la veterinar, m-au asigurat că este în regulă. Mi-au dat şi carnetul de sănătate. Acasă am văzut că are o rană pe burtică. Avea blăniţa peste rană. Mirosea foarte urât, dar am crezut că e din cauză că nu au spălat-o. A doua zi am dus-o la veterinar, unde mi s-a spus că are multiple plăgi infectate de la o operaţie mai veche. Acest lucru nu scria în carnetul de sănătate, dar nici nu cred că cei de la petshop ştiau”, a povestit Adriana Romina Wachsman. 

„S-a umblat acolo înainte, numai că nu s-a toaletat”

Medicul veterinar la care a dus pisica a descoperit că animalul avea o infecţie datorită unei operaţii mai vechi, lucru despre care nu i s-a spus de către vânzăror.
„La un examen clinic general, pe burtica pisicii am constat trei plăgi. Acele plăgi erau şi supurate, erau infectate, ieşea puroi. A trebuit o anestezie generală, plaga trebuia toaletată şi văzută de unde vine. Atunci când am toaletat plaga am descoperit un fir de sutură, înseamnă că s-a umblat acolo înainte, numai că nu s-a toaletat, nu s-a îngrijit şi s-a infectat. A trebuit să îndepărtez ţesutul necrozat, a trebuit să operez pisica. Ea e pe tratament de sâmbătă. S-a mai suprapus şi o răceală, o gripă, pe fondul imunităţii scăzute. Cu tratament cu antibiotice şi cu vitamine va fi bine”, a spus veterinarul Paul Mihaly. 
 
 

„Mi s-a spus că animalul a fost verificat”

Tânăra s-a întors la petshop şi a cerut să i se retruneze jumătate din suma plătită pe pisică, însă administratorul societăţii a refuzat acest lucru. 
 
„Vânzătoarea mi-a cerut scuze, ei îi părea rău de situaţie. Mi s-a spus că animalul a fost verificat. Însă doar de către veterinarul furnizorului. Apoi, că o aveau de trei zile, iar medicul veterinar al magazinului urma să vină luni, însă au pus-o în vânzare pentru că nu credeau că va veni cineva să o cumpere, pentru că avea un preţ mare. Nu am ajuns la înţelegere cu ei. Au spus că îmi dau banii pentru veterinar şi că pot să cumpăr de 200 de lei produse din magazinul lor”, a mai spus Adriana Romina Wachsman.  

Nu e de competenţa OPC

Adriana Romina susţine că a fost la Protecţia Consumatorului, unde i s-a spus că au fost sunaţi de cei de la magazin. Cei de la OPC Timiş au înregistrat plângerea fetei la categoria „Bunuri alimentare”.
 
„Dat fiind faptul că este vorba de o pisică, un animal, conform Ordonanţei 21/1992 privind protecţia consumatorului, acest produs achiziţionat nu-l putem considera un produs, un bun material a cărei destinaţie este consumul sau utilizarea individuală de către consumator. Din acest motiv, noi am redirecţionat reclamaţia către Direcţia Sanitar Veterinară şi Siguranţa Alimentelor”,  a declarat Marinela Iliaş, inspector OPC Timiş. 

„Am vrut să înlocuim pisica”

Administratorul petshopului Zoomania susţine că nu doreşte să intre în nicio polemică, însă o acuză pe tânără de şantaj. „Aceasta fată a încercat să ne şantajeze. Nu am fost de acord să îi dau jumătate din banii plătiţi pe pisică. Dar i-am oferit în schimb o altă pisică. Ea a refuzat acest lucru, spunând că s-a ataşat deja de animal. Nu ştiu ce probleme a avut pisica. Dar să spunem că a avut, se poate întâmpla. Se poate întâmpla să cumperi un televizor de la magazin, iar acasă să ţi se defecteze. Te duci cu marfa înapoi şi ţi-o schimbă. Şi noi am vrut să îi dăm o altă pisică”, a declarat administratorul petshopului, care nu a dorit să se recomande cu nume.

 
Imagini din aceeasi galerie
Distribuie imaginea
citeste totul despre: