Şoferii români de autocare, spaima autostrăzilor din Ungaria: "Goana după bani îi face inconştienţi"

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Şase persoane au murit după ce şoferul autocarului de Atlassib a adormit la volan
Şase persoane au murit după ce şoferul autocarului de Atlassib a adormit la volan

În ultimii cinci ani. au avut loc zeci de accidente în care au fost implicate autobucare şi micrubuze care goneau pe drumurile vecinilor. Rezultatul: zeci de morţi şi răniţi nevinovaţi.

Citeşte şi:

EDITORIAL Demența pe autostrada din Ungaria și nebunia din România

Izbiţi în plin de un TIR. 14 români au murit într-un accident în Ungaria


NOU. GALERIE FOTO DE LA ACCIDENTUL DE PE AUTOSTRADA SZEGED-MAKO

Goana după bani a şoferilor, dorinţa lor de a face cât mai multe curse, dar şi a patronilor firmelor de turism, care le cer realizări de norme, duce la adevărate drame pe şoselele din Ungaria. Zeci de persoane au murit în ultimii ani, iar de cele mai multe ori singura vină a celor au decedat sau au avut de suferit răni grave, a fost aceea că se aflau pe mâna unui şofer inconştient.

Citeşte şi: Argeşeni, victime ale cumplitului accident petrecut duminică noaptea în Ungaria





Galerie foto de la cel mai teribil accident provocat de un şofer român în Ungaria


Din păcate ne aflăm în faţa unui fenomen trist. Şoferii români provoacă numeroase accident din cauza oboselii. Cei care vin spre România din Spania, Anglia sau Italia se grăbesc să ajungă acasă, cu gândul că sunt aproape de capătul drumului. Vin după multe ore de conducere, iar oboseala se instalează involuntar”, a declarat comisarul Nicolae Istrat, de la Poliţia Rutieră din Timişoara.

Cinci români morţi în teribilul accident din Ungaria. Un supravieţuitor: "Şoferul camionului ne-a făcut cu farurile, dar degeaba"


Pe lângă faptul că românii nu respectă orele de odihnă, aceştia au găsit deferite modalităţi să păcălească legea. “Unii patroni de firme de transport angajează doi şoferi, însă de multe ori unul e formal. Acesta stă în dreapta şoferul experimentat. Sunt situaţii când un singur şofer face drumul dus-întors. E normal să nu facă faţă oboselii. Aprecierea vitezei, a distanţei şi reacţiile sunt afectate. Prea puţin se gândesc la aspecte fatale şi la oamenii pe care îi transportă. Se gândesc doar să îşi rezolve problemele lor. Pentru că sunt inventivi, au găsit modalitatea să păcălească si aparetele care arată cât timp au condus. Goana după bani îi face inconştienţi pe şoferi”, a mai spus Istrat.

Carnagiu la graniţa cu România: Un TIR românesc a provocat un accident cu 14 morţi pe autostrada Szeged-Mako

Iată câteva accidente grave provocate de şoferii români de autocare şi microbuze, în Ungaria:

17 iulie 2006, pe autostrada M3, la Füzesabony, un mnicrobuz românesc a intrat din spate într-un camion. Şoferul şi o altă persoană aflată pe scaunul din dreapta au decedat pe loc.

Accident cumplit pe autostrada Szeged-Mako www.delmagyar.hu Accident cumplit pe autostrada Szeged-Mako www.delmagyar.hu Accident cumplit pe autostrada Szeged-Mako www.delmagyar.hu

FOTOGALERIE
Dă click e imagine pentru a vedea fotografia mărită



6 noiembrie 2006, pe autostrada M42, în judeţul Hajdu-Bihar, un autocar românesc a lovit o maşină mică, care circula regulamentar. Şoferul maghiar şi-a pierdut viaţa, iar şoferul român a fost grav rănit.

19 iulie 2007, pe şoseaua 43, în apropiere de Mako, un autocar care transporta turişti români, a trecut pe sensul opus şi a lovit un camion încărcat cu autoturisme. Busul a ajuns pe liniile de tren. Şoferul camionului şi şase persoane din autobus au decedat la faţa locului. Doi turişti au fost internaţi în stare gravă la spital, iar 13 au avut nevoie de spitalizare.

3 decembrie 2007, pe drumul naţional 42, un şofer român care conducea un microbuz şi-a pierdut viaţa, iar şase pasageri au fost răniţi. Accidentul a avut loc în judeţul Hajdu-Bihar, în apropierea localităţii Barand, când microbuzul a intrat într-un camion din faţa lui, iar apoi a zburat pe contrasens, unde a lovit şi un TIR polonez.



Galerie foto de la accdientul din această vară în care au murit şase persoane

8 iulie 2008. Accident grav pe autostrada M7, în drumul spre Nagykanizsa. Un autocar românesc care gonea cu 125 de kilometri pe oră a intrat într-o maşină, iar şoferul acestuia nu a avut nicio şansă, murind pe loc. Pasagerii din autocar nu au păţit nimic.

12 august 2009. Accident stupid în apropiere de Szeged. Şoferul autocarului a fost atacat de unul din călătorii nemulţumiţi de transport. Acesta a tras de volan, iar autocarul a ieşit de pe autostradă şi s-a răsturnat. 12 persoane au fost rănite.

În şanţ, dintr-o criză de nervi

14 români au murit într-un accident în Ungaria 14 români au murit într-un accident în Ungaria 14 români au murit într-un accident în Ungaria Accident Ungaria Accident Ungaria Accident Ungaria

30 august 2009. Un autocar de la Atlassib cu 49 de pasageri, care se îndrepta spre Spania, s-a răstunat pe autostrada M7. Jumătate din pasageri au fost copii. Şoferul a adormit la volan. Din fericire nu a murit nimeni, însă mai multe persoane, printre care şi şoferul au necesitat internare.



Galerie foto cu accidente în care au fost implicate autocare româneşti


9 iulie 2010, pe autostrada M7, în apropierea localităţii Balatonfenyves, un microbus înmatriculat în România, a intrat într-un autoturism. Rezultatul: un mort şi patru răniţi grav.

22 iunie 2011: Un autocar al companiei Atlassib care se îndrepta spre Spania cu 38 de pasageri a lovit frontal un camion, în apropierea graniţei maghiare cu Slovenia. Cinci români şi şoferul camionului şi-au pierdut viaţa. Şoferul autocarului a adormit la volan, a intrat pe contrasens unde s-a lovit frontal de o autocisterna.

Patronul TIR-ului care a provocat carnagiul, un fost poliţist de frontieră condamnat pentru că a ucis un om pe trecerea de pietoni



Accidente produse de şoferii români în Ungaria Accidente produse de şoferii români în Ungaria Accidente produse de şoferii români în Ungaria
Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite