Autostrada Lugoj – Deva: peste 500 de muncitori au fost mobilizaţi pe Lotul IV, pentru a creşte ritmul lucrărilor

Autostrada Lugoj – Deva: peste 500 de muncitori au fost mobilizaţi pe Lotul IV, pentru a creşte ritmul lucrărilor

FOTO: DRDP Timişoara / Facebook.

Peste 500 de muncitori au fost mobilizaţi în ultimele zile pe şantierul Lotului IV din viitoarea Autostradă Lugoj – Deva, pentru ca lucrările să se desfăşoare într-un ritm alert, potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ritmul în care au loc lucrările pe cele trei tronsoane aflate în şantier din Autostrada Lugoj – Deva a crescut în ultimele zile, susţin reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara. Cei mai mulţi muncitori sunt mobilizaţi pe şantierul lotului IV, între Deva (Şoimuş) şi Gurasada.

„Peste 530 de oameni au lucrat zilele acestea la şantierul de pe Lotul IV, A1 Lugoj-Deva. Lucrările executate s-au axat pe infrastructura pasajelor din zonele Şoimuş şi Mintia, lucrări la terasamente, săpături, ziduri de sprijin, precum şi operaţiuni de relocare a conductelor de la Complexul Energetic Hunedoara, din zona Mintia”, a anunţat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, pe pagina oficială de Facebook.

Pe Lotul al III-lea al viitoarei autostrăzi, lucrările s-au concentrat în zona nodului rutier de la Dobra, a informat DRDP Timişoara. Şi aici, câteva sute de muncitori au fost implicaţi în proiect. Pe Lotul al II-lea, antreprenorul a mobilizat circa 150 de muncitori. „Antreprenorul execută în continuare lucrări în zona adiacentă Lotului II, A1 Lugoj - Deva. În aceste zile au fost efectuate consolidări la taluzuri, s-au ridicat zidurile pentru clădirea aferentă viitorului spaţiu de servicii de pe Calea 2, s-au făcut lucrări de hidroizolaţie a podului peste Bega şi s-au realizat căile de acces din DN68 A în viitorul Centru de Întreţinere şi Coordonare din nodul Margina”, a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Proiectele de construcţie ale Loturilor II, III şi IV din Autostrada Lugoj - Deva au demarat în 27 noiembrie 2013, potrivit CNADNR, şi aveau ca termen de finalizare 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. În martie, circa 16 kilometri din Lotul al II-lea al autostrăzii au fost deschişi. Potrivit celor mai recente informări ale reprezentanţilor Ministerului Transporturilor, în acest an vor fi finalizate lucrările la autostradă, cu excepţia unei porţiuni din Lotul al III-lea, unde vor fi construite ecoducte.


Vă recomandăm să citiţi şi:

Telenovela peşterii cu trei lilieci care a întârziat cu aproape doi ani construcţia unui sector din Autostrada Lugoj - Deva

La peste doi ani de la semnalarea, pe traseul viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, a unei peşteri în care ar fi existat lilieci protejaţi, lucrările blocate în zonă pot fi reluate. Din cauza grotei care a stârnit numeroase controverse  şi a unui cimitir neautorizat, constructorii au pierdut autorizaţia de mediu pe un un sector al viitoarei autostrăzi.

VIDEO Autostrada Vestului, încă un an complet sterp. Istoria celor 0 kilometri daţi în folosinţă şi lungul şir de rateuri

Niciun kilometru din Autostrada Lugoj – Deva, al cărui termen de finalizare a fost stabilit, iniţial, în 27 mai 2016, n-a fost dat în folosinţă în acest an. Lucrările la autostradă au demarat la sfârşitul anului 2013, dar problemele tehnice şi un lung şir de ghinioane au condus la întârzierea proiectului.

CNADNR vrea să compenseze defrişările de pe traseul autostrăzii Lugoj – Deva, cu 50 de hectare de pădure

Suprafeţe întinse de pădure din judeţele Hunedoara şi Timiş au fost retezate pentru a face loc terasamentului viitoarei autostrăzi Lugoj – Deva, aflată în construcţie. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România solicită administraţiilor locale şi judeţene terenuri pe care se angajează să le împădurească.

citeste totul despre: