Care sunt cele 9 tipuri de sâni, potrivit unei firme de lenjerie intimă FOTO

Care sunt cele 9 tipuri de sâni, potrivit unei firme de lenjerie intimă FOTO

Actriţele Priyanka Chopra (stânga) şi Sofia Vergara FOTO Guliver/Getty Images/Frazer Harrison

O firmă de lenjerie intimă a creat o campanie prin care doreşte să atragă atenţia asupra faptului că fiecare corp este unic, realizând un ghid care cuprinde şapte tipuri diferite de sâni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru a identifica diferitele tipuri de sâni, ghidul de mărimi a luat în considerare caracteristici ale sânului, cum ar fi forma şi mărimea, poziţia braţelor, care este în general în funcţie de lăţimea pieptului femeii, şi cât de ridicaţi sau lăsaţi sunt sânii, scrie independent.co.uk.

Ilustraţiile firmei de lenjerie intimă sunt destinate să ajute femeile să-şi aleagă sutienul care li se potriveşte cel mai bine.

Tipul „Rotund“ este asociat sânilor la fel de plini în partea de sus, cât şi în cea de jos. „Est-vest“ descrie sânii ai căror mameloane sunt orientate spre exterior.

„Set lateral“ descrie tipul de sâni cu spaţiu larg între ei, în timp ce sânii care au mărimi diferite sunt numiţi „asimetrici“.

Dicţionarul include şi forma „Clopot“ - sânii care sunt subţiri în partea de sus şi plini în partea de jos; „Subţiri“ - unde sânii sunt subţiri şi mameloanele îndreptate în jos; „Lacrimă“ - cei rotunzi în partea de jos, dar mai puţin plini în partea de sus; 

„Relaxaţi“ - sânii orientaţi în jos (stânga jos); şi „Atletici“ - sânii mai mici şi foarte fermi (dreapta jos). 


 

 

„În timpul procesului de creare a produsului nostru, am descoperit că obţinerea unei potriviri cât mai mari este criteriul cel mai important în ceea ce priveşte identificarea sutienului perfect“, a declarat Ra'el Cohen, vicepreşedinte de creare şi dezvoltare a produselor ThirdLove, pentru Women's Health .

„ThirdLove's Breast Shape Dictionary“ este cea mai recentă încercare a companiilor de lenjerie de corp de a arăta că fiecare femeie este unică, sânii acestora având forme diferite.

Marca de lenjerie americană Aerie a fost apreciată şi pentru faptul că nu mai include în campaniile sale publicitare fotografii editate ale modelelor. Firma şi-a crescut profitul cu 26% în cel mai recent trimestru.

citeste totul despre: