Pro TV încă e regele audienţelor. Ce producţii au plasat postul pe locul 1 în prima jumătate a acestui an
0Postul Pro TV a fost lider de audienţă în prime time, în prima jumătate a lui 2014, deşi plecările unor vedete şi restructurările au început să afecteze postul încă de la începutul acestui an.
În prime time (oră de maximă audienţă - n.r) , la nivel naţional, postul a avut un rating mediu de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, la distanţă de Antena 1 (5,5% rating şi 11,2% share) şi Kanal D (4,5% rating şi 9,2% share). Şi la nivelul publicului din mediul urban, Pro TV s-a situat pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share, la fel şi pe segmentul comercial, unde a obţinut audienţe mari în perioada ianuarie – iunie 2014, cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cotă-record de 25%, potrivit unui comunicat al postului.
Televiziunea din Pache Protopopescu deţine supremaţia şi pe segmentul jurnalelor de ştiri. Astfel, Ştirile de la ora 19.00, prezentate de Andreea Esca, au înregistrat 9,4% rating şi 26,6 share în prima jumătate a anului 2014.
Din top 100 filme cu cea mai mare audienţă în perioada ianuarie – iunie 2014, 93 au fost la Pro TV, care a difuat cele mai recente apariţii, filme de Oscar şi blockbustere. Top 10 al celor mai vizionate filme din primele şase luni ale anului 2014 este ocupat în totalitate de filme transmise la Pro TV.
În topul serialelor difuzate de televiziunile din România se află „Las Fierbinţi“, care este cel mai bun serial romȃnesc al tuturor timpurilor, conform datelor de audienţă pe publicul comercial.
În ceea ce priveşte emisiunile de divertisment, „Românii au talent“ a fost cea mai vizionată emisiune de televiziune din România, însă tot pe segmental de public comercial. Un român din cinci a ales să urmărească talent-show-ul, care înregistrează o medie de 21,5% rating şi 47,7 cota de piaţă pe publicul comercial.