Comisioanele mari impuse de eMag alungă retailerii: Altex părăseşte platforma
0După o prezenţă de mai bine de un an şi jumătate pe Marketplace, ALTEX a decis să părăsească platforma, motivul acestei decizii fiind creşterea semnificativă a comisioanelor practicate de eMag, aspect ce ar conduce la imposibilitatea ALTEX de a-şi ţine promisiunea către clienţi, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic preţ din România la toate produsele.
UPDATE Reacţia eMAG după ce Altex a ieşit de pe platforma sa online
„De aproape 28 de ani, clienţii şi-au dovedit fidelitatea faţă de ALTEX, contribuind la întărirea poziţiei de lider al pieţei de electro-IT, în timp ce ALTEX şi-a ţinut mereu promisiunea de a contribui la îmbunătăţirea vieţii clienţilor, oferind acces la tehnologie relevantă prin varietatea produselor disponibile la cel mai mic preţ din România, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferenţei”, a informat retailerul.
În plus, ALTEX a răspuns mereu nevoilor actuale ale consumatorilor, integrând rolul magazinului clasic cu platforme online, aducând în acelaşi timp plus-valoare prin cel mai bun preţ, produse de calitate adaptate nevoilor lor şi cele mai bune servicii, relevante pentru clienţi: consultanţă la raft, disponibilitatea produsului şi posibilitatea interacţiunii cu acesta, livrare până la uşa casei, servicii de instalare, de ridicare a produselor vechi, de service în magazin, de finanţare accesibilă, metode de plată variate.
“Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creşterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preţ din România, o promisiune pentru ţinerea căreia toţi angajaţii ALTEX depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelenţă în operaţiuni şi prin investiţii inteligente în proiecte care cresc eficienţa. Toate acestea fac ca ALTEX să fie o afacere profitabilă şi sustenabilă şi ne dau instrumentele care ne ajută să ne adaptăm modificărilor pieţei prin propriile puteri, fără sprijin din partea statului, în timp ce arătăm soliditate în afaceri, consecvenţă şi sustenabilitate în creştere şi profit şi respect faţă de promisiunile făcute clienţilor noşti”, a precizat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.
Începand cu 19 august, clienţii vor putea achiziţiona în continuare produsele dorite la cel mai mic preţ, venind în oricare dintre cele 120 de magazine ALTEX şi MEDIA GALAXY şi online pe platformele proprii altex.ro şi mediagalaxy.ro.
„Pentru ALTEX România, succesul nu se rezumă doar la vânzări şi profit. Succesul ALTEX România înseamnă să te adaptezi indiferent de momentele grele care afectează iminent orice piaţă, să dai un adevărat exemplu despre cum se fac afacerile şi să ai o contribuţie la schimbarea în bine a societăţii, la dezvoltarea acesteia”, a declarat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.
ALTEX România sprijină economia locală prin investiţii şi parteneriate care susţin comunităţile locale. Numai de la începutul acestui an, ALTEX România a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine, susţinând astfel economia locală, creând noi locuri de muncă şi venind în întâmpinarea nevoilor clienţilor.
Totodată, dezvoltarea noului centru logistic lângă Bucureşti, în comuna Dragomireşti Vale, asigură începând in acest an, în urma unei investiţii de peste 37 de milioane de euro, internalizarea şi eficientizarea serviciilor logistice, susţinând astfel promisiunea celui mai mic preţ din România şi contribuind astfel la îmbunătăţirea calităţii vieţii clienţilor.
Pornind ca start-up local în anii ‘90, ALTEX România a crescut durabil prin forte proprii, influenţând comerţul de electronice şi electrocasnice din România, oferind clienţilor săi prin reţeaua de peste 120 de magazine şi prin siteurile altex.ro şi mediagalaxy.ro echipamente care sporesc confortul vieţii, adecvate nevoilor clienţilor, la preţuri accesibile. Prin programul „De 2xDiferenţa”, ALTEX susţine cel mai mic preţ din România oferit pentru întreaga gamă de produse. În plus, ALTEX vine în sprijinul clienţilor cu servicii care adaugă plus-valoare: servicii de consultanţă la raft, platforma online, livrare la domiciliu, ridicarea produselor vechi, finanaţare (rate) accesibilă, acţiuni promoţionale.
De la electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia, ALTEX România şi-a extins în prezent gama de produse având oferte competitive şi pe piaţa de voiaj, sport şi vacanţă, auto, cosmetice-îngrijire personală, bebeluşi-copii sau băuturi calde şi reci (apa, cafea, sucuri, ceai).