Profitul operaţional al Samsung a crescut cu 23% în trimestrul al doilea, datorită vânzărilor de cipuri şi ecrane

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Samsung Electronics a anunţat creşterea cu 23% a profitului operaţional în trimestrul al doilea, depăşind aşteptările analiştilor, datorită vânzărilor solide de cipuri către centrele de date care au susţinut economia muncii de acasă în timpul pandemiei de coronavirus, transmite Reuters.

Vânzările de cipuri au compensat cererea slabă de smartphone-uri şi de televizoare, în timp ce creşterile excepţionale aduse de divizia de ecrane, între ai cărei clienţi se află şi Apple, au susţinut la rândul lor profitul, potrivit companiei, care nu a oferit alte detalii.

Cel mai mare producător de cipuri de memorie şi de smartphone-uri din lume a anunţat că a obţinut probabil un profit operaţional de 8.100 de miliarde de woni (6,8 miliarde dolari) în trimestrul încheiat în iunie, care este cu mult peste aşteptările analiştilor firmei Refinitiv SmartEstimate, de 6.400 de miliarde de woni. Acesta ar fi cel mai ridicat profit trimestrial după cel obţinut în trimestrul patru al anului 2018.

Veniturile au scăzut probabil cu 7%, la 52.000 de miliarde de dolari, comparativ cu intervalul similar al anului trecut, a adăugat Samsung, oferind doar date limitate înainte de publicarea raportului financiar oficial, care va apărea mai târziu în această lună.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite