Platformele online şi aplicaţiile DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion

Platformele
online şi aplicaţiile DIGI adoptă formatul Dynamic Ad Insertion

Captură DIGI Online.

Platformele Digi24, Digi Sport şi Digi Online (aplicaţii şi website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală şi de Est.

Ştiri pe aceeaşi temă

Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop şi mobile) şi a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluţia este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop şi mobile), cât şi pe aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online. 

Pe măsură ce televiziunea tradiţională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii îşi doresc o experienţă a vizionării unitară şi calitativă atât la TV, cât şi online şi conţinut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte. Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conţinut. Aceasta asigură o experienţă fluidă pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în acelaşi timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conţinutul şi pentru toate dispozitivele.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările