Patru săptămâni de Black Friday, la Altex, din 28 octombrie până pe 24 noiembrie. LISTA reducerilor

Patru săptămâni de Black Friday, la Altex, din 28 octombrie până pe 24 noiembrie. LISTA reducerilor

Campania de Black Friday a Altex, liderul pieţei de retail din România, ȋncepe joi, 28 octombrie şi durează patru săptămâni, până pe 24 noiembrie.

Ştiri pe aceeaşi temă

 Mii de produse, la cele mai bune oferte, vor fi disponibile atât ȋn magazinele fizice Altex şi Media Galaxy din toată ţara, cât şi online. „Black Friday este unul dintre cele mai aşteptate evenimente de cumpărături ale anului şi vom oferi timp clienţilor pentru a-şi găsi produsul şi serviciile dorite, pentru a se informa, a compara, a face alegerile cele mai potrivite. 
 
Pregătirile pentru BF, discuţiile cu furnizorii şi partenerii, s-au derulat pe tot parcursul anului. Astfel, Altex a reuşit să asigure o disponibilitate crescută a sortimentului, dar şi produse noi, aduse special pentru campania din 28 octombrie-24 noiembrie. De asemenea, compania s-a pregătit, din punct de vedere logistic, pentru a asigura livrarea ȋn termen a tuturor comenzilor, atât online, cât şi offline. 
 
Vom oferi tuturor clienţilor din magazinele fizice şi online, şanse egale la promoţii şi stoc suficient. La Altex vor găsi cele mai mici preţuri din România, inovaţie, ultimele noutăţi, o gamă largă de produse şi o calitate superioară a serviciilor. Este ocazia perfectă să ȋşi reȋnnoiască tehnologia, să ȋşi uşureze viaţa şi să se simtă mai bine, acasă”, a declarat Raul Filip, Director de Achiziţii Altex România. 
 
Reducerile din promoţie pot depăşi chiar şi 60%, din categorii precum IT, comunicaţii, gaming, electrocasnice, ȋncălzire, auto, bricolaj, iluminat, electrice, bucătărie, curăţenie şi igienă, jucării, produse pentru copii, sport, mobilă etc. Perioada este una dinamică, iar Altex recomandă clienţilor să urmărească săptămânal şi chiar zilnic produsele care intră ȋn promoţie.
 
Magazinele Altex şi Media Galaxy, pregătite pentru campania de Black Friday 
 
Clienţii care preferă să meargă ȋn magazinele fizice să vadă produsele la raft, să ceară mai multe informaţii, eventual să le şi testeze, vor avea parte atât de varietate, cât şi de consultanţă de specialitate, de la personalul Altex.
 
,,Magazinele sunt pregătite să ȋi primească pe clienţi, cu respectarea tuturor reglementărilor ȋn vigoare – scanarea certificatului verde, triaj, dezinfectare şi distanţare fizică. 
 
Cei care folosesc serviciul ,,Rezervă ȋn magazin”, din altex.ro şi mediagalaxy.ro, vor beneficia de livrare la domiciliu, ȋn trei ore, inclusiv ȋn weekend.
 
Sistemul de etichete electronice ne ajută să ajustăm ofertele ȋn timp real, pentru a asigura cel mai mic preţ din România. Ȋn plus, le oferim clienţilor servicii de creditare pe loc, dar şi rate fără dobânzi, prin carduri de credit”, a spus Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex. 
 
Printre ofertele atractive pe care Altex le-a pregătit se numără aspirator robot Roomba, preţ nou 1999,9 lei, reducere 33%; grătar electric Tefal, 594,7 lei, reducere 41%; maşină de spălat Whirlpool, de 8 kg, 1187,9 lei, reducere 28% + voucher Rabla 150 lei; căşti true wireless Oppo, 199,9 lei, reducere 50%; tabletă Huawei, preţ 419,9 lei, reducere 40%; baterie bucătărie Franke, preţ 239,9 lei, reducere 60%. 
 
Şi serviciul Altex Travel oferă reduceri la pachetele de călătorie. Cel mai avantajos pachet din campania de Black Friday a Altex Travel este o săptămână ȋn Grecia, de la 49 de euro de persoană/sejur, ȋn perioada mai-septembrie 2022. Tot o săptămână este şi circuitul Antalya şi Pamukkale, ȋn primăvara anului viitor, şi costă de la 99 de euro, de persoană/sejur. Revelionul la un hotel de 5 stele din Istanbul, porneşte de la 459 de euro de persoană, pentru cinci nopţi.
 

Black Friday 2020

Ȋn 2020, cele mai vândute produse din campania BF Altex au fost: smartphone-uri, televizoare şi electrocasnice, ale căror vânzări s-au dublat şi chiar triplet, pentru anumite segmente.
 
Cea mai spectaculoasă creştere au ȋnregistrat-o anvelopele de iarnă, datorită sezonalităţii şi reducerilor substanţiale, pentru care vânzarea a crescut de 8 ori ȋn noiembrie 2020, faţă de septembrie 2020. Alte categorii populare au fost uscătoarele de rufe (+280%), smartwatch-urile (+190%) şi cuptoarele incorporabile (110%). Aspiratoarele, espressoarele şi aragazurile şi-au dublat, de asemenea, vânzările. 
 
Retailerul estimează că primele trei categorii vor rămâne ȋn top şi ȋn 2021. Având ȋn vedere că se apropie sezonul rece şi sărbătorile, sunt aşteptate creşteri ale vânzărilor şi pentru anvelopele de iarnă şi jucăriile pentru copii. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările