Certificatul digital, o necesitate la Direcţia de Finanţe

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vor-nu vor, întreprinzătorii trebuie să se pună la punct cu tehnica, mai ales că după 1 iulie, declaraţia 112, privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate nu va mai putea fi depusă decât on-line, pe portalul e-guvernare.ro.

În vederea transmiterii declaraţiei prin mijloace electronice este necesară obţinerea unui certificat digital calificat de la unul din furnizorii acreditaţi de ANAF, conform instrucţiunilor publicate în acest sens pe portalul ANAF/Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii.

În momentul de faţă, declaraţia 112 se poate depune şi pe suport CD, însoţit numai de Anexa 1 în format hârtie, semnat şi ştampilat, conform legii, în 2 exemplare.

Pentru obligaţiile aferente lunii februarie 2011, termenul de depunere a declaraţiei 112 este până la data de 25 martie 2011.   

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite