Moş Crăciun, reclamat la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Maria Dan este decisă să-şi caute dreptatea în instanţă pentru televizorul cu „fumuri”
Maria Dan este decisă să-şi caute dreptatea în instanţă pentru televizorul cu „fumuri”

Maria Dan din Reşiţa se plânge că a găsit sub bradul de Crăciun un cadou cu ghinion şi cere înlocuirea lui. Televizorul LCD pe care şi l-a dorit reşiţeanca de sărbători a funcţionat doar zece ore, în ciuda faptului că a costat o avere.

Femeia de 56 de ani a achiziţionat în urmă cu două zile dintr-un magazin din Reşiţa un televizor LCD, care a costat-o nu mai puţin de 1.000 de lei. N-a apucat să vizioneze decât un episod din serialul favorit, pentru că, a doua zi, din aparatul nou-nouţ a ieşit fum. Noroc că aceasta se afla în camera de alături şi a scos imediat televizorul de sub tensiune, împiedicând izbucnirea unui incendiu.

Necazurile Mariei Dan însă abia acum începeau cu adevărat. A împachetat LCD-ul şi l-a dus la magazinul de unde îl cumpărase. De aici, a fost trimisă cu el în braţe mai departe, la sediul central al firmei. Nici aici nu a făcut mare brânză.

100 de lei ora

Reprezentanţii magazinului i-au explicat că nu-i pot schimba aparatul defect cu unul nou şi că singura variantă ar fi să-l trimită la Bucureşti, în service. Supărată foc pentru că nu va putea să urmărească programul special de Crăciun la un televizor nou, deşi l-a plătit scump, femeia a sesizat Protecţia Consumatorului.
„Este indamisibil să dai 1.000 de lei pentru zece ore de funcţionare. M-a costat 100 de lei ora. Eu am cerut să-mi dea alt televizor în schimb. Nu este vina mea că mi l-au dat, probabil, cu defecţiuni. În plus, mi-au dat să semnez un certificat de garanţie, fără să-mi arate ce scrie pe verso”, s-a revoltat Maria Dan.

Nici intervenţia reprezentanţilor Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorului nu a rezolvat mare lucru. „Vom trimite aparatul în service pentru a se constata defecţiunile. Îi vom comunica doamnei rezultatul de îndată ce-l vom primi”, a spus un angajat al magazinului.

Legea consumatorului e de partea vânzătorului

„Vânzătorul e direct răspunzător faţă de cumpărător. Termenul maxim de soluţionare al unei reclamaţii este de 15 zile. Produsul nu poate fi înlocuit fără a ajunge în unitatea service. Doamna a semnat certificatul de garanţie şi nu are decât să aştepte răspunsul celor de la sercvice. Nu am mai primit reclamaţii la adresa magazinului”, a precizat Marius Cerbu, de la Protecţia Consumatorilor.



Reşiţa

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite