LANSARE Alimentară pe patru roţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În Piaţa Revoluţiei a fost inaugurat, aseară, un concept unic: Băcănia Umblătoare. Mic.ro, companie membră a Mercadia Group, şi-a extins până în prezent reţeaua la 150 de unităţi comerciale în Capitală, iar acum primele 12 vehicule mobile se opresc în cartierele bucureştene.

Şapte băcănii mobile au poposit, ieri, în faţa Ateneului Român, într-un spaţiu decorat cu flori, iarbă şi copaci „hand made”. Trecătorii, atraşi de atmosfera întreţinută de magicieni, dansatori de tango, precum şi de orchestra Los Platanos, au verificat produsele. „În fiecare seară ne aprovizionăm cu marfă proaspătă. Avem şi vin fiert”, îi îmbiau vânzătorii.

Orchestra Los Platanos a făcut atmosferă în Parcul Mic.ro

Orchestra Los Platanos a făcut atmosferă în Parcul Mic.ro

Gama de produse variază de la pastramă de casă, cârnaţi cabanos şi slănină ţărănească până la cafea, ţigări, ziare, covrigi bavarezi sau vinuri Riesling, Recaş, Merlot. Bucureştenii care nu au vizitat încă băcăniile sunt primiţi şi astăzi în Parcul Mic.ro din Piaţa Revoluţiei.

Claudiu Constantinescu a făcut câteva trucuri la lansarea Mic.ro mobile
 
Nişa: cartierele fără aprovizionare

Sub sloganul „Mereu în drumul tău”, băcăniile se vor opri, pentru început, potrivit lui Dinu Patriciu, proprietarul Mic.ro., în cartierele „neirigate” de reţelele comerciale, dar şi în zonele rurale din preajma Bucureştiului. „Mic.ro mobile constituie deja o ameninţare pentru competiţie, hipermarketuri şi supermarketuri. Veţi vedea din ce în ce mai multe în perioada următoare, chiar la dumneavostră în cartier”, a declarat Dinu Patriciu, prezent aseară la lansarea noului proiect. El a adăugat că, dacă în aprilie nu exista niciun magazin Mic.ro, acum sunt 150, la sfârşitul anului vor fi 500, iar anul viitor vor fi 1.000.

Claudiu Constantinescu a făcut câteva trucuri la lansarea Mic.ro mobile

Bucureştenii, încântaţi de Băcăniile Umblătoare

Vânzări zilnice de 1.200.000 de lei

Patriciu a estimat că vânzările reţelei ar putea atinge nivelul de 2 miliarde de euro peste doi ani. Omul de afaceri a mai spus că în acest moment reţeaua, care include 150 de magazine Mic.ro şi 40 de supermarketuri miniMax Discount, are vânzări zilnice de aproximativ 1,2 milioane de lei. Băcăniile sunt deschise şapte zile din şapte, de la ora 7.00 la ora 23.00, după care pe parcursul nopţii se aprovizionează direct de la producător.

Mercadia Group estimează că într-un an maşinile mobile se vor înmulţi, ajungând la 2.000. „În momentul de faţă, sunt angajaţi 1.000 de oameni numai în sistemul Mic.ro, câte cinci într-o băcănie, fiecare cu un salariu net de 250 de euro”, a declarat Dan Ionescu, CEO Mercadia Holland BV. Cumpărătorii vor găsi într-un magazin Mic.ro 700 tipuri de produse, într-o suprafaţă de 18 metri pătraţi.

Bucureştenii s-au distrat la lansarea Băcăniilor Umblătoare

Lansare cu spectacol

Street danceri în Parcul Mic.ro

Două perechi de dansatori au adus tango-ul în Parcul Mic.ro

Produsele şi preţurile din băcăniile mobile

Pastramă de casă (1 kg) – 33,30 lei
Slănină ţărănească (1 kg) – 16,65 lei
Cârnaţi cabanos (300 gr) – 5,35 lei
Salam vară (340 gr) - 6,25 lei
Unt Napolact (200 gr) – 4,70 lei
Smântână Albalact (1 kg) – 2,15 lei
Milli Sana (cutia) – 3,45 lei
Riesling Premiat (750 ml) – 6,15 lei
Recaş vin alb (750 ml) – 11,10 lei
Merlot Beciul Domnesc (750 ml) – 14,05 lei
Snack Attack sandwich (bucata) – 5,45 lei
Minipizza salam ardei (bucata) – 2,20 lei
Covrig bavarez – 0,90 lei
Don Cafe Gold (pachetul) – 11,40
Ştrudel brânză dulce – 1,20 lei
Hotdog – 2 lei

Citat
"Dacă în aprilie nu exista niciun magazin Mic.ro, acum sunt 150, iar anul viitor vor fi 1.000!"

Două perechi de dansatori au adus tango-ul în Parcul Mic.ro

Dinu Patriciu
Proprietar Mic.ro

Citiţi şi:

Mic.ro ajunge şi în Moldova

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite