Cultura orelor suplimentare la birou s-a schimbat odată cu Generația Z: „Ei se asigură că lucrează în timpul alocat”

0
0
Publicat:

Un simplu mesaj între o angajată din Generația Z și un șef milenial a dezvăluit cât de mult s-au schimbat așteptările de la locul de muncă.

foto femeie stresată la birou
Cultura orelor suplimentare la birou s-a schimbat odată cu Generația Z FOTO Arhivă

Jessy Marshall, 35 de ani, deține Hive HQ, o afacere de relații publice. Cei șase angajați ai săi sunt din generația Z.

Unul dintre angajații ei de încredere i-a trimis recent un mesaj în care o întreba dacă poate pleca mai devreme, nu din cauza unei urgențe sau pentru a merge la o programare la doctor, ci pentru că nu vedea niciun rost să rămână, transmite New York Post.

„Bună Jessy. Mi-am terminat treaba pe ziua de azi..., pot să mă deconectez? Pupici”, a scris angajatul în mesajul pe care l-a trimis șefului său.

Marshall i-a răspuns rapid la mesaj, spunând că poate să se delogheze, în cazul în care și-a terminat munca pentru ziua respectivă.

Această comunicare ar putea părea nebunească pentru oricine a lucrat în perioada de apogeu a culturii agitației, când statul peste program la serviciu era văzut ca o laudă și nu ca un strigăt de ajutor, dar Marshall a spus că acest lucru este normal în afacerea ei și nu este un lucru rău.

Femeia în vârstă de 35 de ani a spus că angajații ei din Gen Z sunt sinceri, stabilesc „limite ferme” și sunt conștienți de încărcătura lor mentală.

Ei sunt mult mai buni în a spune că se simt forțați sau epuizați sau că nu se simt în apele lor și au nevoie de o pauză”, a declarat ea pentru news.com.au.

Marshall a declarat că cea mai tânără generație de lucrători este mai „conștientă de sine” și nu este pregătită să se epuizeze.

„Ei sunt buni în stabilirea limitelor, dar sunt, de asemenea, foarte buni în a se asigura că lucrează în timpul alocat”, a spus ea.

Proprietara afacerii a spus că adaptarea la această nouă normalitate i-a luat ceva timp. Când avea 20 de ani, era vorba doar de a arde lumânarea la ambele capete. Chiar și acum este o „dependentă de muncă” declarată.

Ceea ce a învățat, totuși, este că Generația Z care cere să plece acasă mai devreme pentru că și-a terminat treaba nu este un semn de lene sau îndrăzneală.

Ei sunt aici doar pentru a lucra mai inteligent, nu mai greu, ceea ce este bine pentru afacerea ei și pentru cultura biroului.

Vinerea, le spun fetelor: odată ce ați terminat treaba, deconectați-vă. În cazul în care putem, închidem mai devreme, în special vinerea, astfel încât să își poată oferi un weekend mai lung”, a spus ea.

Din punct de vedere tehnic, pierde timp cu angajații săi, iar aceștia lucrează mai puține ore, dar Marshall a spus că acest lucru nu contează, deoarece productivitatea lor atunci când sunt la serviciu este foarte mare.

„Sunt foarte mândri de ceea ce fac, iar eu le ofer timp să întinerim. Dacă ar veni un e-mail urgent, tot ar răspunde pentru că ar ști că este important, dar poate aștepta? Atunci poate aștepta până luni”.

Proprietara afacerii a descoperit că cei din Generația Z nu fac ore suplimentare de dragul de a face acest lucru, deoarece „producția este mai inteligentă decât cultura hustle”.

Marshall a declarat că ea crede că tinerii din Generația Z sunt atât de disciplinați în ceea ce privește plecarea la timp de la serviciu, deoarece munca nu mai are un buton de oprire.

De asemenea, nu există cu adevărat un buton de oprire pentru munca noastră. Lucrăm în social media și media, și există întotdeauna evenimente after-hour sau, uneori, o campanie ar putea fi lansată între orele 19.00 și 21.00”, a spus ea.

Directorul general al u & u Recruitment Partners, Craig Sneesby, a declarat anterior pentru news.com.au că Generația Z ar trebui să acorde prioritate deconectării de la muncă atunci când pot, deoarece ne aflăm într-o „eră digitală” în care munca nu are întotdeauna o oră clară de oprire și de începere.

„În esență, este o formă a ADN-ului lor social. Arta relaxării adevărate este probabil o provocare a erei moderne”, a spus el.

Sneesby a spus că cel mai bun mod de a evita epuizarea este de a stabili „limite” pentru a răspunde la e-mailurile de serviciu.

Încercați să fiți prezenți în acel moment. Stabiliți limite pentru a răspunde la e-mailuri și nu deveniți prea accesibili în afara orelor de lucru”, a spus el.

Sneesby a mai spus că este important să vă amintiți că nu puteți fi „activ” tot timpul, iar dacă încercați să fiți, veți deveni doar „obosiți”.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite