Noul Logan va fi mai ieftin decât actuala generaţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanţii Dacia au declarat, la inaugurarea Renault Tehnologie România de la Titu, că preţul viitorului Logan va scădea. Directorul programului Logan, Gerard Detourbet, spune că platforma Logan are acum acoperire globală şi asta permite negocierea cu mulţi furnizori. Drept urmare, preţul va fi mai mic.

Gerard Detourbet, şeful proiectului Logan, a declarat la inaugurarea Centrului de cercetare de la Titu că noul Logan va fi un răspuns pentru competiţia care se anunţă puternică în următorii ani pe segmentul low cost şi că noul model va păstra atuurile actualului Logan. Adică, preţ mic, spaţiu generos şi întreţinerea ieftină, dar cu un design mai modern şi anumite aspecte tehnice îmbunătăţite, cum ar fi zgomotul la rulare.

Citiţi şi:

Centrul Renault de la Titu a fost inaugurat astăzi

Dezlegare de la Basescu: Liber la roşu

Întrebat dacă la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2010 sau la cel de la Geneva din 2011 Dacia - Renault va prezenta noul Logan sau un concept care să-l anticipeze, Detourbet a răspuns categoric: nu.

„Tradiţia nu moare"

În cel mai pur stil tradiţional românesc, inaugurarea centrului tehnologic Renault de la Titu s-a produs cu o întârziere. Oficialitaţile din oraş şi din judeţul Dâmboviţa, alături de conducere, dar şi de mai mulţi angajaţi ai Renault, l-au aşteptat pe preşedintele Traian Băsescu veme de 25 de minute.

Condiţiile n‑au fost tocmai prielnice, pentru că vreo două sute de invitaţi au aşteptat înr-un cort improvizat în mijlocul câmpului, unde sistemele de aer condiţionat n-au prea făcut faţă. Trecând peste acest inconvenient, Patrick Pelata, directorul de operaţiuni al Renault, s-a chinuit să adreseze un bun venit invitaţilor. După crâmpeiul de română al francezului, Traian Băsescu a ţinut să afirme că se va strădui să vorbească într-o română ceva mai bună ca a reprezentantului Renault. În cele trei corturi amenajate în incinta Renault Tehnologie România au fost prezenţi oficiali din judeţul Dâmboviţa, dar şi fostul premier Călin Popescu Tăriceanu şi Sebastian Vlădescu, fost ministru de Finanţe.

„Cea mai de succes privatizare"

Patrick Pelata, director operaţiuni Renault a declarat că la Titu se vor dezvolta viitoarele modele Dacia bazate pe platforma tehnică de la Dacia Logan. Preşedintele Traian Băsescu a ţinut să menţioneze că este unul dintre cei care au semnat privatizarea Dacia, cu strângerile de inimă legate de acel moment, pentru că Dacia părea a românilor şi trebuia să rămână aici.

„În 1999, opinia publică ne-a acuzat că ne vindem ţara, dar aceste vorbe nu au avut fundamente. Privatizarea Dacia a fost una dintre cele mai bune mişcări ale guvernelor de după 1990", a concluzionat Băsescu. „Un motiv pentru care trebuie să mulţumim grupului Renault este că protejează inteligenţa românească, sunt puţine grupuri care fac acest lucru. Este o şansă pentru tinerii ingineri, sunt peste 2.000 care lucrează la Titu, şi au o medie de vârstă de 31 de ani", a mai spus Traian Băsescu.

„În calitate de conducător de Logan şi Duster am cea mai mare satisfacţie de a conduce aceste două modele. Am singurul Duster roşu din România, dar îi deleg pe cei de la Dacia să introducă pe piaţă această nuanţă". Fabrice Jouanny, director de proiect la Titu, spune că RTR a demarat acum 14 luni. „Până în august 2011 vom duce la bun sfârşit proiectul Titu la cele mai înalte standarde. De asemenea, sunt finalizate şi pistele de încercare pentru modelele Dacia Renault. Sunt 85 de oameni, dintre care 53 de români, care s‑au ocupat de proiectul Titu", a mai spus Jouanny.

Pista de încercări are o lungime totală de 32 de kilometri

image
Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite