TEST Dacia Logan 1.0 TCe GPL ECO-G 100 - Revoluţia românească

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dacia Logan

Despre Dacia Logan se pot scrie cărţi de istorie pentru că povestea din jurul acestui model este una fascinantă şi practic a dus la reinventarea mărcii româneşti.

Acum, Logan se află în faţa unui nou capitol, unul pornit de la o coală albă pentru că totul este nou, de la platformă, la motorizări şi tehnologie. Am testat versiunea cu cel mai puternic motor, cu GPL din fabrică - Dacia Logan 1.0 TCe GPL ECO-G 100.

Niciodată Dacia Logan nu a trecut printr-o astfel de infuzie de tehnologie ca acum, nici măcar atunci când s-a lansat pentru prima dată, iar această revoluţie porneşte încă de la platformă, una complet nouă, modulabilă şi avansată, utilizată şi de noul Renault Clio, printre alte modele. De aici decurg o serie de avantaje, ce ţin de confort, insonorizare, dinamică şi tehnologie implementată, capitole unde noua Dacia Logan a progresat semnificativ. Dar să începem cu ceea ce putem percepe mai uşor.

Trebuie ştiut că noua generaţie Dacia Logan are o lungime de 4396 mm (+38 mm), o lăţime de 1848 mm în timp ce înălţimea este de 1501 mm (-16 mm). Totodată, ampatamentul a crescut şi el şi măsoară acum 2649 mm (+14 mm), iar poziţionarea ca segment nu s-a schimbat, Logan fiind un sedan de clasă mică.

Video Dacia Logan 

Testul complet cu galerie foto extinsă poate fi citit pe ADEVĂRUL AUTO.

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite