Influenţa Ducesei Meghan: „Mi-a purtat haina şi în câteva ore aveam comenzi de 3 milioane de dolari“. Decizia neaşteptată a designerului FOTO
0
Un designer a dezvăluit că ar fi putut să se îmbogăţească în doar câteva ore cu 3 milioane de dolari, după ce Ducesa Meghan Markle (37 de ani) a purtat o haină creată de el. Însă, designerul de modă a luat o decizie neaşteptată.
Se pare că orice poartă soţia Prinţului Harry devine peste noapte sold out, influenţa acesteia asupra oamenilor fiind evidentă.
Un designer de modă a dezvăluit că influenţa Ducesei de Sussex l-ar fi îmbogăţit într-o singură după-amiază cu 3 milioane de dolari datorită comenzilor primite după ce a purtat o haină creată de el, relatează Express.
Însă casa de modă canadiană Line a luat o decizie care ar putea părea bizară unora: a refuzat să onoreze cererea masivă.
În acest sens, John Muscat, co-fondatorul şi preşedintele Line, a explicat: „Am privit situaţia în ansamblu şi am decis că nu vreau să fac 5000 de haine la fel. Nu am dorit ca orice femeie din Toronto să o poarte. Nu este vibe-ul corect. Nimeni n-ar crede că este un lucru drăguţ“.
Este vorba despre o haină albă de la brandul canadian Line, care se vinde cu 600 de dolari şi pe care Meghan Markle a purtat-o când a anunţat logodna cu Prinţul Harry. Câteva secunde mai târziu, căutările online pentru această piesă vestimentară au început să curgă. Ulterior, haina a fost redenumită în „The Meghan“, iar ceea ce este mai uimitor este câţi bani ar fi generat Ducesa pentru acest brand.

Prinţul Harry şi Ducesa Meghan Markle, îmbrăcată în haina brandului „Line“ FOTO EPA-EFE
John Muscat a povestit: „Într-o singură zi, am primit comenzi pentru 5.000 de articole identice“. La preţul de 600 de dolari bucata, firma vorbeşte de încasări de 3 milioane de dolari.
Interesul lui Meghan faţă de brandul canadian a apărut pe când aceasta filma pentru serialul „Suits“ în Toronto.
