Care dintre posturile de ştiri a câştigat publicul comercial în luna iunie
0În televiziune, mare bătălie pentru audienţe se dă întotdeauna pentru publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cel care aduce venituri din publicitate postului. Iată cum a arătat clasamentul posturilor de ştiri pentru luna iunie.
Ponderea publicului tânăr în rândul posturilor de ştiri este în general mică. Antena 3, România TV, Realitatea TV şi B1 au un public preponderen „bătrân“, peste 50 de ani. Excepţie face Digi 24, care, deşi are un public total de câteva ori mai mic decât Antena 3 şi România TV, este foarte aproape de acestea pe targetul comercial, scrie Pagina de Media.
Prime Time
Antena 3 s-a clasat în fruntea clasamentului, deşi ponderea publicului tânăr este mică în comparaţie cu audienţa totală a postului. În prime time, Antena 3 a avut o medie de aproape 40.000 de telespectatori cu vârste cuprinde între 19 şi 49 de ani, din totalul de 350.000 de români.
Pe locul al doilea în prime time a fost Digi 24, care a avut cu 12.000 de telespectatori mai puţin faţă de Antena 3, deşi trebuie menţionat că, la nivelul întregii ţări, Antena 3 are o audienţă de patru ori şi jumătate mai mare decât canalul RCS (77.000).
Pe locul al treilea în prime time s-a clasat România TV, cu 25.000 de telespectatori pe comercial (cu 1000 mai puţini decât Digi 24), deşi la nivel naţional a avut 320.000 de români.
După media pe zi
Antena 3 a fost pe primul loc şi pe parcursul întregii zile, cu 22.000 de persoane pe comercial şi 200.000 pe naţional.
De data aceasta, pe locul al doilea s-a clasat România TV, la diferenţă de 2000 de persoane, deşi a fost peste Antena 3 la nivel naţional.
Digi 24 a fost pe locul al treilea, cu 15.000 de telespectatori pe comercial, cu doar 5000 mai puţin decât România TV, la un total de 50.000 de telespectatori.